سرویس: اجتماعی
کد خبر: 43126
|
07:02 - 1398/12/25
نسخه چاپی

فرماندار مهران خبر داد؛

تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان مهران

تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان مهران
فرماندار مهران از تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان مهران خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "اسد قاسمی"،  فرماندار مهران در دیدار با فعالان مدنی شهرستان گفت: هلال احمر و فنی حرفه ای از امروز استارت تولید ماسک و دستکش را خواهند زد تا به صورت رایگان و از طریق ستاد مردمی شهرستان در اختیار مردم قرار گیرد.

 

وی اظهار کرد: تعدادی از خیرین تماس گرفتند و اعلام آمادگی کردند که حاضر هستند هزینه عفونت زدایی و گندزدایی شهرها و روستاهای شهرستان برای سلامت شهروندان را پرداخت کنند.

 

قاسمی با اشاره به تشکیل ستاد مردمی شهرستان گفت: تشکیل این ستاد مردمی به منزله جزیره ای عمل کردن نیست همان گونه که ستاد مبارزه با کوروناویروس شهرستان باید تابع ستاد کروناویروس استان باشد، ملاک و مبنای تصمیم گیری و اقدام در ارتباط با کرونا ویروس توسط ستاد مردمی تابع سیاست ها و مصوبات ستاد مبارزه با کروناویروس شهرستان باید باشد.

 

فرماندار مهران افزود: خدمات این ستاد مردمی با هماهنگی بخشداران به روستاهای مختلف شهرستان نیز ارائه می‌شود.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه با همدلی و تعامل مردم با مسئولین شهرستان وخود مراقبتی شهروندان، چهار روز است که حتی مورد مشکوکی اعلام نشده و آمار مثبت اعلام شده قبلی مربوط به افرادیست که قبل از این چهار روز مبتلا شده و آزمایش آنها مثبت اعلام گردیده، البته این بدان منظور نیست که کرونا ویروس در مهران از بین رفته، خطر مبتلا شدن همچنان جدیست اما چهار روز بدون مبتلا نشانگر درک مردم عزیز مهران از واقعیت و خطر این ویروس است و از مردم فهیم شهرستان تقاضا دارم همچنان این روند را ادامه دهند.

 

در این نشست قرار شد یک ستاد مردمی تشکیل و ستاد به مردم و مسئولین معرفی و فضا برای فعالیتشان مشخص گردد و تا پایان شکست کروناویروس این ستاد مردمی به فعالیت خود ادامه دهد.

 

انتهای پیام/ش
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب