سرویس: اجتماعی
کد خبر: 43124
|
07:11 - 1398/12/25
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری استان ایلام :

رسانه ها در راستای دستورالعمل ستاد کرونا عمل کنند

رسانه ها در راستای دستورالعمل ستاد کرونا عمل کنند
رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: رسانه ها و فضای مجازی در راستای وحدت و دستورالعمل ستاد کرونا عمل کنند

به گزارشايلام بيدار، "علی دهقانی"، رئیس کل دادگستری استان ایلام در هفتمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد فضای همدلی و همکاری در سراسر کشور برای مقابله با بیماری کرونا است. الحمدالله در استان این همدلی و همکاری وجود دارد و همه ارگان ها نهادها و دستگاه های اجرایی و حتی نیروهای نظامی، انتطامی، سپاه، بسیج و ... همه پای کار هستند و به حوزه بهداشت و درمان استان کمک می کنند.

 

وی اظهار کرد: همه موظف به همکاری با سربازان خط مقدم سلامت هستیم. امروز همه در قبال شرایط پیش آمده در بحث کرونا دارای مسئولیت اجتماعی هستیم. رویکرد دستگاه قضا در قبال ستاد استانی مبارزه با کرونا همکاری، همیاری و پشتیبانی است. هرجایی که ضرورت داشته باشد مصوبات ستاد با دستور و همکاری دستگاه قضایی اجرا شود همه دادستان ها در حوزه‌های قضایی و دادستان مرکز استان آماده همکاری است. مواظب باشیم که هیج اقدامی خارج از مصوبات ستاد نداشته باشیم.

 

دهقانی افزود: فعالان فضای مجازی مراقب باشند در مسیر وحدت و همدلی و در ترویج و اجرای دستورالعمل های پیشگیرانه ستاد مبارزه با کرونا حرکت کنند. رسانه ها و فضای مجازی استان همه و همه به اجرای دستورالعمل های ستاد استانی مبارزه با کرونا کمک کنند.

 

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: رسانه ها و فضای مجازی به این نکته توجه داشته باشند، هر اقدامی که ضرورت داشته باشد پس از طرح موضوع با اظهار نظرهای تخصصی در ستاد استانی مبارزه با کرونا مطرح می شود و پس از تصویب قابلیت اجرایی خواهد داشت. مجموعه اعضای ستاد مبارزه با کرونا در استان ایلام همدل و همیار پای کار هستند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب