سرویس: اجتماعی
کد خبر: 43064
|
07:43 - 1398/12/22
نسخه چاپی

مدیرکل بنیادشهید ایلام در گفتگو با ایلام بیدار مطرح کرد؛

تکذیب فوت جانباز شیمیایی بر اثر کرونا/ بهره مندی جامعه ایثارگری ایلام از پک بهداشتی

تکذیب فوت جانباز شیمیایی بر اثر کرونا/ بهره مندی جامعه ایثارگری ایلام از پک بهداشتی
مدیرکل بنیادشهید استان ایلام گفت: زیرساختهای لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی فراهم شده، جامعه ایثارگری برای ارائه خدمات به محل اداره مراجعه نکنند و بصورت الکترونیکی پیگیری نمایند.

به گزارشايلام بيدار، "اسدالله تولیده"، مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار گفت: جامعه ایثارگری یک جامعه پرخطر هستند و برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس و حفظ بهداشت، برنامه های تجمعی و همایشی را حذف کردیم و به سمت کارهای فضای مجازی و خدمات الکترونیکی روی آوردیم.

وی اظهار کرد: زیرساختی برای فعالیتهای این اداره از طریق الکترونیکی صورت گرفته و فعالیتهای این نهاد بصورت الکترونیکی در حال انجام است.

مدیرکل بنیادشهید استان ایلام گفت: تلفن 1616 بعنوان پل ارتباطی بین جامعه ایثارگری و بنیاد برقرار است.

وی با اشاره به حذف مراجعات حضوری به بنیاد گفت: برای ارائه تمام خدماتی که نیاز به حضور جانبازان قطع عضو و جانبازان شیمیایی و دارای بیماری صعب العلاج داشت، زیرساختی فراهم شده که از منزل با بنیادشهید ارتباط برقرار نمایند و خدمات خود را به شکل عادی دریافت کنند، از هر معاونت چند نفر بصورت تخصصی در میز خدمت ورودی بنیاد فعال هستند.

تولیده ادامه داد: خدماتی از قبیل پک بهداشتی در اختیار جانبازان شیمیایی و صعب العلاج قرار می گیرد.

مدیرکل بنیادشهید استان ایلام ضمن تقدیر و تشکر از همکاری سپاه امیرالمومنین(ع) در راستای خدمات رسانی به ایثارگران گفت: از سردار شاکرمی و مجموعه عوامل سپاه استان تشکر میکنم که در این شرایط سخت یاور جانبازان بودند و یک سری پک های بهداشتی در اختیار جامعه ایثارگری قرار دادند، یک محموله بی نظیر از سپاه کرمانشاه نیز تحویل گرفتیم و در اختیار جامعه ایثارگری قرار دادیم.

وی به طرح ارتباط تلفنی با جانبازان قطع عضو و جانبازان شیمیایی و دارای بیماری صعب العلاج اشاره کرد و افزود: طرح ارتباط تلفنی با جامعه ایثارگری برقرار است و نیازها و مشکلات جامعه ایثارگری از طریق تماس تلفنی با ایثارگران در سراسر استان پیگیری می شود.

تولیده یادآور شد: از جانبازان قطع عضو و جانبازان شیمیایی و دارای بیماری صعب العلاج استان کسی مبتلا به کرونا ویروس گزارش نشده است.

مدیرکل بنیادشهید استان ایلام تصریح کرد: بصورت برنامه ریزی شده زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگری انجام شده و تاکید می کنیم جامعه ایثارگری برای هیچگونه خدمات مربوط به بنیادشهید به محل اداره مراجعه نکنند و بصورت الکترونیکی پیگیری نمایند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد