سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 43045
|
09:12 - 1398/12/21
نسخه چاپی

رد خون روی طلای زرد +عکس

رد خون روی طلای زرد +عکس
سارق پس از شلیک به صاحب مغازه و سرقت طلاها با همدستش متواری شد.

به گزارشايلام بيدار،سرقت مسلحانه از طلافروشی میدان امام دزفول موجب به قتل رسیدن جوان طلافروش شد . 

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت ۲۱  دوشنبه شب سارقی مسلح با ورود به مغازه طلافروشی در میدان امام خمینی دزفول ورودی کوچه بقعه شاه رکن الدین و تیراندازی به فروشنده اقدام به سرقت مقادیری طلا و جواهر کرد. دادستان دزفول با اعلام این خبر گفت: در بازبینی فیلم های دوربین های مدار بسته مغازه مشخص شد فردی پس از ورود به مغازه اقدام به شلیک دو تیر به صاحب مغازه کرده و پس از آن مقادیری طلا سرقت می کند.

محمدی خباز افزود: اسلحه سارق، یک قبضه کلت است که مجهز به صدا خفه کن بوده است و سارق پس از شلیک به طلافروش اقدام به جمع آوری طلاها کرده و پس از آن با شکستن شیشه در مغازه خارج شده و همراه با همدست خود که با موتور منتظرش بوده  از صحنه متواری شده است.

وی بیان کرد: متاسفانه فرد مضروب و صاحب طلا فروشی  که به وسیله اورژانس به بیمارستان انتقال یافت به علت شدت جراحت های وارد شده درگذشت. دادستان دزفول از صاحبان طلا و جواهر فروشی ها خواست ضمن رعایت اصول ایمنی، ساعات مصوب شده جهت آغاز و پایان کار این صنف را رعایت کنند.


سردار «سید محمد صالحی»  جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان  هم درباره این سرقت با بیان این که این سرقت مسلحانه توسط یک سارق با عنوان خریدار با مراجعه به مغازه به وقوع پیوسته است، گفت: سارق با استفاده از یک اسلحه کمری اقدام به شلیک گلوله به صاحب طلافروشی می کند ومقادیری طلا سرقت می کند که متاسفانه در این بزه مالک طلافروشی فوت می کند.وی درادامه افزود: درپی تماس های مردمی باسامانه ۱۱۰پلیس در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر و یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان بیان کرد: با توجه به سرنخ های به دست آمده شناسایی و دستگیری سارق در دستورکار پلیس قراردارد و نیروی انتظامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد