سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43035
|
08:07 - 1398/12/21
نسخه چاپی

رئیس پلیس راه استان ایلام اعلام کرد؛

کنترل ورودی های استان ایلام تا اطلاع ثانوی/ انجام بیش از هفت هزار تست کرونا

کنترل ورودی های استان ایلام تا اطلاع ثانوی/ انجام بیش از هفت هزار تست کرونا
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: از ابتدای طرح تاکنون ۷ هزار و ۳۴ مورد تست کرونا انجام شده که خوشبختانه مورد مثبتی یافت نشده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس، "رضا همتی زاده"، رئیس پلیس راه استان ایلام با اعلام این خبر گفت: با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، نیروی انتظامی پا به پای عزیزان حوزه سلامت تلاش جهادی می کند تا بتواند از سرایت این ویروس خطرناک جلوگیری کند.

وی افزود: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و سرایت آن به داخل استان ورودی های استان به شدت تحت کنترل قرار می‌گیرد و کسانی که قصد ورود به استان دارند توسط عزیزانمان در حوزه بهداشت و سلامت مورد کنترل و بررسی قرار می گیرند.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای غیربومی که قصد تردد به استان را دارند تست شده و در صورت مثبت بودن تست کرونای آنها، بلافاصله تحویل مراکز درمانی  و از ورود آنها به استان جلوگیری می‌شود.

همتی زاده به شعار نوروز نیروی انتظامی در نوروز ۹۹ اشاره کرد و گفت: شعار امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با عنوان «امنیت جامعه، آرامش خانواده» نامگذاری شده است که می‌طلبد شهروندان بیماری را جدی بگیرند و از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد