سرویس: ورزشی
کد خبر: 43017
|
13:06 - 1398/12/20
نسخه چاپی

تاخیر در زمان شروع المپیک ۲۰۲۰

تاخیر در زمان شروع المپیک ۲۰۲۰
وزیر ورزش و جوانان نسبت به تاخیر در آغاز رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ واکنش نشان داد.

به گزارشايلام بيدار،مسعود سلطانی فروزیرورزش و جواناناظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بازی‌هایالمپیکقرار بود از سوم مردادماه آغاز شود. این بازی‌ها حدود ۱۵ روز به طول می‌انجامد و قبل از آن ورزشکاران در رشته‌های مختلف مسابقات انتخابی و کسب سهمیه باید شرکت کنند که با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقات انتخابی الان در بسیاری از کشور‌ها به تاخیر افتاده است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: امیدواری فدراسیون‌های جهانی و IOC این است که در یکی - ۲ ماه آینده شرایط با ثباتی در کشور‌ها بوجود بیاید که این مسابقات انتخابی و کسب سهمیه پیگیری تا بازی‌های المپیک در موعد مقرر برگزار شود.

سلطانی فر ادامه داد: الان ۱۰۰ کشور دنیا درگیر ویروس کرونا هستند و کشور ژاپن هم کشور درگیری است که بیش از هزار نفر از مردم مبتلا شده و تعدادی جان خودشان را از دست داده‌اند. ما فکر می‌کنیم که روند برگزاری مسابقات کسب سهمیه که از حالت طبیعی آن خارج شده و مسابقات در ماه‌هایی برگزار شود که این ماه‌ها فاصله زیادی با المپیک نداشته باشد یا حتی ممکن است تقارن پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: تصور خیلی از دست اندرکاران ورزش این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و آلودگی که در بیش از ۱۰۰ کشور ایجاد کرده است، احتمالا با یک تاخیر چند ماهه در برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد