سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43004
|
08:08 - 1398/12/20
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

ماجرای کمبود بنزین از شایعه تا واقعیت

ماجرای کمبود بنزین از شایعه تا واقعیت
شب گذشته شایعه کمبود بنزین باعث شلوغی صف های پمپ بنزین در سطح شهر ایلام شد که این امر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد.

گروه اجتماعی ایلام بیدار::شب گذشته شایعه کمبود بنزین باعث شلوغی صف های پمپ بنزین در سطح شهر ایلام شد که این امر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد.

شایعه کمبود بنزین در حالی مطرح شده که همه پمپ بنزین هاید استان در حال فعالیت بوده و تاکنون هیچ اطلاعیه ای مبنی بر کمبود و یا تعطیلی پمپ بنزین ها منتشر نشده است.

 

مردم به شایعات توجه نکنند/ کمبود بنزین نداریم

در این راستا روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام اعلام کرد: پیرو مراجعه جمعی از هم استانی های عزیز به جایگاه های سوخت در پی انتشار شایعاتی مبنی بر تعطیلی جایگاه های سوخت استان به استحضار همه عزیزان و هم استانی های بزرگوار میرساند، این خبر صحت نداشته و کاملا تکذیب میگردد.

کلیه جایگاه های سوخت مایع و CNG تحت پوشش استان به جز ۳ جایگاه سوخت مایع باتوجه به اهمیت سلامت مردم و صدور دستورالعمل نحوه سوختگیری خودروها توسط اپراتور های جایگاهها مابقی فعال بوده و آمادگی صد در صدی خدمت‌رسانی و سوخت‌رسانی به همه همشهریان و هم استانی های فهیم را دارند.
ضمنا از همه عزیزان تقاضامندیم ضمن حفظ آرامش از تجمع در جایگاه های سوخت خودداری و در ساعات خلوت و با رعایت اصول و الزامات ایمنی و بهداشتی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا مراجعه فرمایند.

لزوم برخورد قاطع با شایعه پراکنان کرونایی در ایلام

در همین راستا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام ضمن تکذیب این شایعه تاکید کرد، کمبود بنزین نداریم و مردم در ساعات خلوت و با رعایت موارد بهداشتی در راستای پیشگیری از کرونا به پمپ بنزین ها مراجعه کنند.

علیرغم تلاش ها برای جلوگیری از تجمعات برای مقابله با ویروس کرونا اما مشخص نیست با چه نیت و هدفی این شایعات منتشر می شود.

از دستگاه های مربوطه انتظار می رود ضمن شناسایی عامل و یا عاملین این شایعه، برخوردهای قانونی را بعمل آورند تا از تجمعات غیرضرور در این شرایط جلوگیری و شاهد تکرار چنین مواردی نباشیم.

پیگیری های خبرنگار ایلام بیدار نشان می دهد صف های شلوغ دیشب در پمپ بنزین های سطح شهر ایلام به علت وجود صاحبان خودروهایی است که از سهمیه آنها در ماه های گذشته و در کارت های سوخت شان باقی مانده است.

در همین راستا شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در اطلاعیه ای مهمی اعلام کرد قرار نیست آخر اسفند ماه سهمیه ای کم شود یا به عبارت عامه سهمیه بنزین از فردا بسوزد ، زمان شش ماهه، انتهای فروردین به پایان می رسد نه اسفند که البته ممکن است با شرایط پیش آمده این زمان تمدید نیز بشود.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب