سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 42981
|
10:30 - 1398/12/19
نسخه چاپی

۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر شرهانی ارسال شد

۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر شرهانی ارسال شد
دبیر چهارمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره پایان یافته و ۷۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شده است.

به گزارشايلام بيدار، "رحمن جابری"، دبیر چهارمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی گفت: این جشنواره  قرار بود در نیمه دوم اسفندماه  امسال برگزار شود اما به علت شیوع کرونا ویروس و بخشنامه های ابلاغی وزارت   فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر لغو کلیه برنامه ها و جشنواره ها در راستای حفظ سلامت جامعه به سال آینده موکول شده است.

وی گفت: تمام سعی مسئولین برگزاری جشنواره بر این بود که بازبینی آثار قبل از سال  صورت پذیرد اما با توجه به شرایط کنونی و تا بهبود یافتن وضعیت، فعلا امکان بازبینی آثار ارسالی وجود ندارد.

دبیر چهارمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی هدف از برگزاری این جشنواره را  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پاسداشت سردار دل ها،  شهید «حاج قاسم سلیمانی»، از جان گذشتگی فرزندان ایران در دوران دفاع مقدس و  ایجاد انگیزه در هنرمندان برای خلق آثار هنری با موضوع ایثار و شهادت عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اثر برگزیده این رویداد به جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان راه یافته و چند اثر شاخص جشنواره نیز به جشنواره‌های مختلف کشور معرفی خواهد شد.

جابری از همراهی و همدلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد  اسلامی و انجمن نمایش استان ایلام تقدیر کرد و  گفت: با وحدت و همدلی که وجود دارد یقینا چهارمین دوره این جشنواره نیز  با شکوه  مثال زدنی در مشهد شهیدان  دهلران  قهرمان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب