سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 42980
|
08:26 - 1398/12/19
نسخه چاپی

رئیس شبکه بهداشت ملکشاهی:

هیچ موردی از کرونا در ملکشاهی مشاهده نشده است/ لزوم رعایت نکات بهداشتی و خودمراقبتی

هیچ موردی از کرونا در ملکشاهی مشاهده نشده است/ لزوم رعایت نکات بهداشتی و خودمراقبتی
رئیس شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی گفت: تاکنون هیچ مورد مثبتی از بیماری کرونا ویروس در این شهرستان مشاهده نشده است و لازم است شهروندان نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

به گزارشايلام بيدار، "صمیر جمشیدی"، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملکشاهی گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بهترین راه جلوگیری از شیوع کرونا ویروس است و مردم باید با حساسیت این موضوع را در دستور کار داشته باشند.

وی اظهار کرد: با توجه به مشاهده ویروس کرونا در سایر نقاط استان وکشور، اگر روش‌های پیشگیری به درستی و حساسیت انجام شود خطر جدی در این حوزه وجود ندارد.

 جمشیدی افزود: ماندن در خانه و کمتر تماس برقرار کردن با محیط‌های اجتماعی شلوغ، استفاده از ماسک، خودداری از دست دادن و روبوسی کردن، شست‌ و شوی مرتب دست‌ها با آب و صابون و ژل از جمله موارد پیشگیری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 رئیس شبکه بهداشت ملکشاهی با بیان اینکه هیچ موردی از بیماری کرونا ویروس تاکنون در این شهرستان مشاهده نشده است، گفت: در تلاش هستیم که تمام تمهیدات لازم برای مقابله با این ویروس را تامین کنیم.

وی تصریح کرد: شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون مایع به مدت ۲۰ ثانیه در هر بار، از نکات جدی و الزامی در سطح پیشگیری از کرونا ویروس است.

جمشیدی در پایان گفت:درجلسه مبارزه با کرونا ویروس با حضور دادستان و مدیران دستگاههای اجرایی، تصمیماتی درخصوص جلوگیری از برگزاری مراسمات عروسی و فاتحه خوانی، جلوگیری از ورود ساکنین شهرهای خارج استان به شهرستان، نحوه ی  توزیع مواد گندزدا و وسایل حفاظت فردی در بین شهروندان و ادارات اتخاذ گردید.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب