سرویس: استان ایلام
کد خبر: 42975
|
08:02 - 1398/12/19
نسخه چاپی

شهردار ایلام خبر داد؛

اعمال محدودیت های شهری برای مبارزه با کرونا

اعمال محدودیت های شهری برای مبارزه با کرونا
شهردار ایلام گفت: پارکینگ بزرگ شهرداری در مرکز شهر ایلام که محل فعالیت کسبه و بازار میوه فروشان است مسدود شده است بنابراین مردم از مراجعه به این مکان خودداری کنند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از روابط عمومی شهرداری ایلام، "طالب صادقیان"، شهردار ایلام با اعلام این مطلب گفت: این مکان به خاطر اینکه همواره تا پاسی از شب محل تجمع انبوه زیاد کسبه، دست فروشان و خریداران است با توجه به شیوع بیماری کرونا و به دستور ستاد پیشگیری از کرونا تا اطلاع بعدی و زمان نامعلوم بسته است.

وی با بیان اینکه این مصوبه شامل چهارشنبه بازار خیابان مسجد صاحب صاحب الزمان(عج) و دیگر بازارهای هفتگی سطح شهر نیز است، افزود: مردم در این مدت مایحتاج خود را به صورت هفتگی یا بلند مدت از کسبه محل های خود خریداری و از آمدن به مرکز شهر به طور جدی خودداری کنند.

بسته شدن مسیر آرامستان بهشت رضا(ع)

صادقیان یادآور شد: همچنین با توجه به آیین پنجشنبه آخر سال که مردم بر سر قبور اموات خود حاضر می شوند امسال مسیر آرامستان بهشت رضا(ع) برای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از تجمع مردم در این مکان مسدود شده است.

وی در مورد ضدعفونی شهر ایلام هم توضیح داد: این عملیات از هفته گذشته شروع شده و هرشب تمام اماکن و معابر عمومی محل تردد و گذر شهروندان از جمله پارک ها و بوستان ها، میادین، خیابان و کوچه ها ضدعفونی و کلریده می شود و هرشب مناطق بیشتری به دامنه ضدعفونی های شهر ایلام اضافه می شود.

فعالیت فروشندگان آجیل و خشکبار غیربومی ممنوع است

وی اضافه کرد: ورود و فعالیت های وانت های فروش میوه، آجیل و خشکبار غیربومی غیر ساکن استان ایلام که در کنار خیابان های اصلی و معابر عمومی اقدام به فروش میوه و آجیل شب عید می کنند ممنوع بوده و اجازه ورود به استان و فروش محصول به آنها داده نمی شود. 

شهردار ایلام افزود: همچنین بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در استان ایلام فعالیت تمام ضایعاتی ها (نان خشکی) و کسانی که داخل سطل های زباله شهرداری را برای تفکیک زباله می گردند و فروشندگان دوره گرد ممنوع است و در صورت مشاهده با آنها برخورد می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان این تصمیمات برای حفظ سلامت خود شهروندان الزامی است و تا زمان مهار آن و آرام شدن اوضاع، وضعیت کنونی ادامه خواهد داشت و برای موفقیت در این راه همکاری شهروندان و کسبه اجتناب ناپذیر است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب