سرویس: استان ایلام
کد خبر: 42644
|
23:24 - 1398/12/06
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

مفقود شدن یک نفر درایلام به دلیل سیلاب

مفقود شدن یک نفر درایلام به دلیل سیلاب
پیگیری های خبرنگار ایلام بیدار نشان می دهد، فردی از عصر امروز از منزل خروج و تاکنون خبری از وی در دست نیست.

به گزارشايلام بيدار، از ساعتی پیش خبری در فضای مجازی استان ایلام با عنوان "سیل در ایلام قربانی گرفت" منتشر شده که یک جوان در منطقه بلوار شمالی امام شهر ایلام بر اثر سقوط در کانال جان خود را از دست داده است.

در همین راستا خبرنگار ایلام بیدار موضوع را با مسئولان استان پیگیری کرده است.

مدیر کل بحران استان در این باره به ایلام بیدار گفت: تاکنون هیچ مرجع رسمی نسبت به انعکاس این خبر به ستاد بحران اقدام نکرده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ایلام نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تا این لحظه هیچ تماسی با این عنوان با مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گرفته نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این باره به ایلام بیدار گفت: هلال احمر به منظور پیگیری این موضوع بلافاصله تیم واکنش سریع را وارد عمل کرد اما بعد از بررسی های لازم هیچ مورد خاصی در این زمینه مشاهده نشد.

مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام نیز در این باره به ایلام بیدار گفت: شهرداری با استقرار اکیپ ها و نیروهای خود در مسیرهای بعد از این حادثه در حال تلاش برای فرد مفقود شده است.

پیگیری های خبرنگار ایلام بیدار نشان می دهد، فردی از عصر امروز از منزل خروج و تاکنون خبری از وی در دست نیست.

به گفته مسئولان تلاش ها برای پیدا کردن این جوان ایلامی ادامه دارد، آنچه مشخص است اینکه شدت بارش ها و آبگرفتی شدید و سیلابی شدن مسیل ها باعث شده تا تلاش ها برای پیدا کردن این جوان ایلامی با کندی انجام گیرد.

ایلام بیدار از ابتدای شروع بارش ها با انتشار ویدویی از یکی از کانال های سطح شهر خطرات و بحران های ناشی از سیل را متذکر شده بود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب