سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 42591
|
05:15 - 1398/12/06
نسخه چاپی

معاون دادستان دهلران؛

عرضه قلیان در رستوران‌ها و کافه‌های سنتی شهرستان دهلران ممنوع است

عرضه قلیان در رستوران‌ها و کافه‌های سنتی شهرستان دهلران ممنوع است
معاون دادستان شهرستان دهلران گفت: در راستای جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری کرنا، عرضه قلیان در رستوران‌ها و کافه‌های سنتی شهرستان دهلران برای مدت دو ماه ممنوع است.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "سید محمد حسینی" ؛معاون دادستان دهلران گفت:باتوجه به اینکه سلامت مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا اطلاع ثانوی عرضه قلیان در مکان های عمومی بi خصوص کافه های سنتی ممنوع است.

 

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده عرضه قلیان در این اماکن، مجوز کسانی که تخلف کنند برابر قانون برای همیشه باطل خواهد شد، افزود: با دستور قضایی، پلیس امنیت و شبکه بهداشت مامور پیگیری این موضوع هستند و کافه های سنتی باید بعد از دو ماه مجدد باید برای فعالیت خود و عرضه قلیان مجوزهای لازم را از دستگاه های مرتبط اخذ کنند.

 

معاون دادستان شهرستان دهلران یادآور شد: با مراکزی که به صورت غیر مجاز و بدون مجوز  هم در این زمینه فعالیت داشته باشند برخورد قانونی خواهد شد.

 

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به مشاهده بیماری کروناویروس در کشور، لزوم پیشگیری از این روند در اولویت برنامه های بهداشت و سلامت عمومی کشور قرار دارد.

 

وی گفت: این دادستانی به صورت جدی به موضوعات عمومی که سلامت مردم را به خطر بیاندازد، ورود کرده  و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. 

 

پایان پیام

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب