سرویس: استان ایلام
کد خبر: 42462
|
13:41 - 1398/11/30
نسخه چاپی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام:

حماسه حضور مردم ایلام زنده پخش می شود

حماسه حضور مردم ایلام زنده پخش می شود
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام حضور حماسی و باشکوه مردم ایلام در پای صندوق های رأی به صورت زنده از شبکه استانی پخش می شود.

به گزارشايلام بيدار به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز ایلام، "محمد بازوند"، مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام در نشست هماهنگی پوشش تلویزیونی حماسه حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیمای مرکز ایلام در روز دوم اسفند همزمان با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از ساعت ۷صبح، حضور عظیم و با شکوه مردم را در پای صندوق های رای به طور زنده از شبکه های ملی و استانی پوشش خواهد داد. 

"محمد بازوند"، با بیان اینکه هماهنگی ها، برنامه ریزی مناسب و تدارک وسیع معاونت های مختلف رسانه استانی برای برگزاری و پوشش با شکوه انتخابات دوم اسفند انجام شده است، یادآور شد: صدا و سیمای مرکز ایلام در این دوره از انتخابات نیز همچون گذشته برگ زرین دیگری از تاریخ پر افتخار  مردم استان را منعکس خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سه مرحله تبیینی، تشریحی و تهییجی در راستای حضور با صلابت و باشکوه مردم در پای صندوق های رای با ساخت، تولید و پخش برنامه های مختلف در این مرکز تهیه و تدارک دیده شده است، گفت: معاونت سیمای مرکز ایلام تولید و پخش بیش از ۸۴۰ دقیقه برنامه زنده شامل پخش زنده شور انتخاباتی مردم در روز دوم اسفند از چهار نقطه شهر ایلام و حوزه انتخابیه دهلران با همکاری بیش از ۷۵ نفر از عوامل و دست اندرکاران معاونت سیما را پیش بینی کرده است.

بازوند بیان کرد: همچنین پخش ویژه برنامه سرنوشت، تولید و پخش برنامه های انتخاباتی از تمامی شهرستان ها، برنامه رای اولی ها و نماهنگ انتخاباتی در روز دوم اسفندماه در نظر گرفته شده است، معاونت صدا  نیز با تهیه و تولید بیش از ۹۰۰ دقیقه برنامه شامل پخش زنده حال و هوای انتخاباتی مردم با استقرار گزارشگران و دست اندرکاران رادیو در سطح استان، حضور گرم مردم استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را منعکس خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام یادآور شد: استقرار ۱۵ گروه تلویزیونی درمرکز استان و سایر شهرستان ها، استقرار یک تیم کامل در ستاد انتخابات استان ، طراحی ۶ باکس تلویزیونی و ۶ باکس رادیویی، ارتباط زنده با شبکه های سراسری، بارگذاری لحظه به لحظه اخبار و تصاویر حضور مردم در پای صندوق های رای و تهیه ۵ گزارش فاخر تولیدی درباره اهمیت حضور مردم از دیگر فعالیت های صدا و سیمای مرکز ایلام در راستای پوشش حماسه حضور مردم ایلام خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: معاونت فضای مجازی نیز با رصد و پایش اخبار انتخابات در استان، تولید محتوا در قالب های بیوگرافی،موشن گرافی، پوستر، عکس نوشت و همچنین انتشار لحظه به لحظه اخبار انتخابات و پخش زنده حضور مردم در پای صندوق های رای در روز برگزاری انتخابات فعالیت خواهد داشت.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب