سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 42366
|
07:04 - 1398/11/27
نسخه چاپی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع):

فاطمه زهرا (س) دارای دین شناسی، معرفت و ایمان عمیق است

 فاطمه زهرا (س) دارای دین شناسی، معرفت و ایمان عمیق است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: فاطمه زهرا (س) دارای دین شناسی، معرفت و ایمان عمیق است.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "علی اشرف علی محمدی"، مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در مراسم جشن میلاد کوثر به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) بدر شهرستان مهران گفت: مقام فاطمه (س) مقام میزان است میزان حق از باطل ، این میزان بودن و این جایگاه با عظمت حضرت زهرا(س) به خاطر دختر رسول خدا(ص) و یا همسر علی (ع) بودن نیست بلکه به خاطر وجود خصلت های ویژه خود حضرت زهرا(س) است.

 

وی اظهار کرد: خداوند در حدیث کساء اسم همه اهل کساء را با اشاره می آورند ولی فاطمه (س) را با نام می آورند و علت این است که فاطمه زهرا(س) دارای دین شناسی، معرفت و ایمان عمیق است.

 

علی محمدی افزود: فاطمه زهرا (س) سراسر وجودش عشق به خدا بود و این عشق زندگی را بر ایشان آسان می ساخت، نمونه آن انتخاب سخت و مهم زندگی بود که برای هر جوانی مهم و سخت است و آن انتخاب همسر بود که ملاک حضرت در انتخاب همسر دین، ایمان و معرفت بود. اگر این انتخاب همسر با ایمان و معرفت نباشد و فقط بر اساس ثروت باشد زندگی عالیه نخواهد بود چون ایمان و معرفت در آن نیست و اینچنین زندگی زمینه ساز فتنه و فساد است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام گفت: الان در شرایط انتخابات قرار داریم و باید انتخاب اصلح داشته باشیم انتخاب نماینده ای در تراز انقلاب اسلامی، چون مشکلات هر چقدر هم زیاد باشند اما با وجود دولت و نماینده متدین و متعهد حل می شود به شرطی که درست انتخاب کنیم.

 

 

انتهای پیام/ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب