سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 42342
|
07:37 - 1398/11/27
نسخه چاپی

استاندار ایلام؛

مردم توانمندی مدیریتی نامزدها را ملاک انتخاب قرار دهند

مردم توانمندی مدیریتی نامزدها را ملاک انتخاب قرار دهند
استاندار ایلام گفت: مسائل مدیریتی و کلان جامعه باید بجای مسائل قومیتی و قبیله‌ای در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان اولویت قرار گیرد.

به گزارشايلام بيدار،قاسم سلیمانی ‌دشتکی استاندار ایلام گفت: با توجه به بافت قومی و قبیله‌ای در استان مردم نباید مسائل قومی را در اولویت قرار داده و بر اساس شایستگی و توانمندسازی نامزدها به آنها رای بدهند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های نامزدها باید اولویت برای مردم قرار بگیرد، افزود: مشارکت مردم این استان در همه دوره‌های انتخابات در کشور بالا بوده و امید است در انتخابات پیش رو نیز مردم بار دیگر بالاترین میزان مشارکت را داشته باشند.

استاندار ایلام ادامه داد: مردم باید با قدرت در انتخابات شرکت کرده و حضور آنها در صحنه پشتوانه‌ای قوی برای نظام، کشور، امنیت و تمامیت ارضی است.

سلیمانی‌دشتکی یادآور شد: مردم باید مشکلات مملکت را درک کرده و از طرفی اقدامات شاخص نظیر کاهش نرخ بیکاری و طرح‌های عمرانی گسترده‌ای که انجام گرفته در استان را ببینند.

وی افزود: متاسفانه برخی افراد با سیاه‌نمایی و بی انصافی که دارند خدمات دولت را زیر سوال برده و اقدام به تخریب دولت می‌کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: برخی موارد مشاهده می‌شود که منتخبان را زیر سوال می‌برند و اقدام به مطالبه‌گری کرده در حالیکه این افراد وکیل و نماینده مردم هستند.

وی تاکید کرد: برخی افراد نیز که اقلیت هستند از روی نادانی اعلام می‌کنند روابط با خارج نباید وجود داشته باشد.

استاندار ایلام افزود: مردم با وجود مشکلات جامعه نباید از نظام قهر کنند چرا که امروز ایران با شرایط خاص و تحریم و مشکلات زیادی مواجه است و مردم باید با قدرت تمام در انتخابات شرکت داشته باشند.

سلیمانی‌دشتکی بیان کرد: نگاه قومی و رای دادن بر این اساس موجب شده است افرادی که شایستگی لازم را نداشته باشند به عنوان منتخب مردم رای بیاورند.

وی از مردم خواست: اختلافات را کنار گذاشته و آزادانه در انتخابات شرکت کنند تا انتخاباتی بدون مشکل امنیتی و با حضور حداکثری در این استان برگزار شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای کاهش تخلف در انتخابات این دوره گفت: در این دوره هر فرد بر اساس کد ملی رای می‌دهد که در سامانه ثبت می‌شود و چنانچه انتخابات به دور دوم کشیده شود باید در همان حوزه رای بدهد.

سلیمانی‌دشتکی گفت: در گذشته برخی تخلفات نظیر چند بار رای دادن از طرف یک نفر وجود داشته ولی در این دوره با وارد کردن کد ملی از تخلفات تا حد زیادی پیشگیری می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب