سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 42335
|
08:11 - 1398/11/27
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

شور وشوق مردم ملکشاهی برای شرکت در انتخابات

شور وشوق مردم ملکشاهی برای شرکت در انتخابات
مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان ملکشاهی آماده اند تا با شرکت عظیم خود در انتخابات دوم اسفندماه ، یک بار دیگر حماسه ای به یادماندنی خلق کنند.

به گزارشايلام بيدار، مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان ملکشاهی، همگام با سایر هموطنان خود برای شرکت در انتخابات با آمادگی کامل برای خلق حماسه ای دیگر لحظه شماری می کنند.

 

شور وشوق ونشاط عمومی برای حضور در پای صندوق های اخذ رای از چند روز مانده به انتخابات در میان مردم واضح است و پیرو جوان، زن ومرد، همه وهمه بویژه رای اولی ها با ذوقی دوچندان برای خلق حماسه حضور بی تابی می کنند.

 

با آغاز رسمی تبلیغات کاندیداها؛ مردم نیز اشتیاق بیشتری به پیگیری موضوعات و اخبار انتخاباتی دارند و همه جا سخن از "رای دادن" و شرکت در انتخابات است.

 

مردم متعهد و شهیدپرور شهرستان ملکشاهی که همواره در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی همواره در صحنه های مختلف ملی نقش و حضوری فعال داشته اند، این بار خود را برای حضوری گسترده تر آماده کرده اند.

 

حضور در انتخابات مهر تائیدی بر جمهوری اسلامی

یکی از شهروندان ملکشاهی در گفتگو باایلامبیدار گفت: حتما در انتخابات دوم اسفندماه شرکت میکنم و هدفم از شرکت در انتخابات، تعیین سرنوشت خود و جامعه و بالتبع حکومت و ایفای نقش و تعهد خود بعنوان یک شهروند و تائید حکومت جمهوری اسلامی و انتخاب افراد صالح و شایسته برای پیشبرد هرچه بیشتر جامعه در این مقطع حساس است.

رحیمی اظهارکرد: مردم بایستی با حضور حداکثری در پای صندوقهای رای و دادن رای به کاندیدای اصلح و مورد اعتماد و دارای خصوصیات مورد نظر مقام معظم رهبری ودرنظرگرفتن مصالح نظام و جامعه و نه شخصی وقبیله ای مهر تائیدی بر جمهوری اسلامی بزنند.

این شهروند به انتظارات مردم از کاندیداها اشاره کرد و افزود: کاندیداهای انتخابات ازهرگونه تبلیغات سوء علیه کاندیداهای دیگر، از دادن وعده های غیرممکن وغیرعملی و از اعمال سیاسی مضر به اوضاع جامعه و مردم و مصالح نظام پرهیز نمایند و رقابتی سالم و منطقی داشته باشند.

وی در خصوص انتظارات از عوامل اجرایی گفت: عوامل اجرایی از هرگونه حمایت از کاندیدای خاص پرهیز نمایند و در جهت برگزاری انتخابات سالم و شایسته و ایجاد زمینه برای حضورحداکثری تلاش نمایند.

این شهروند اذعان کرد: از آنجائیکه دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال حضور ضعیف مردم با برنامه های تبلیغاتی سوء خود هستند، لذا شایسته است تا همه مردم ایران با شور وهمدلی وداشتن روحیه اتحاد باحضور حداکثری در پای صندوق های رای تلاش و نقشه دشمنان اسلام و انقلاب را نقش برآب کرده و بار دیگر با تائید حکومت اسلامی دل مقام معظم رهبری و دوستان انقلاب و اسلام را شاد و زمینه شکست دشمنان در تمامی عرصه ها را فراهم آورند.

 

نامزدهای انتخاباتی از وعده دروغین بپرهیزند

یکی از ورزشکاران شهرستان ضمن اعلام آمادگی خود برای شرکت در انتخابات گفت: قطعا در انتخابات پیش رو شرکت خواهم کرد و هدفم از شرکت در انتخابات، شرکت در سرنوشت خود و جامعه ای است که در آن زندگی می کنیم.

وی اظهارکرد: از نامزدهای انتخاباتی انتظار داریم ضمن قانون مداری، تنور انتخابات را گرم و وعده دروغین به مردم ندهند.

این ورزشکار افزود: مردم در انتخابات شرکت کنند و از حق مسلم خود استفاده نمایند تا نسبت به سرنوشت کشور و جامعه خود بی تفاوت نباشند.

وی تصریح کرد: مجریان انتخابات ضمن رعایت شئونات، به همه کاندیداها با یک دید تماشا کنند چون متولی حق الناس هستند.

این ورزشکار در پایان گفت: آرزوی سربلندی دارم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گرامی داشت یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که این حق را به مردم دادند که در سرنوشت خود دخالت کنند و طول عمر بابرکت برای مقام معظم رهبری که با وجود تمام فشارهای داخلی و خارجی، حافظ انقلاب هستند.

 

شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است

یکی از رای اولی ها عنوان کرد: خوشحالم که برای اولین بار می توانم در صحنه انتخابات شرکت کنم و در تعیین سرنوشت کشورم نقش داشته باشم.

وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است و همه باید در این حماسه بزرگ سیاسی شرکت کنیم و از این حق که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اختیار ما قرار داده است استفاده کنیم و نماینده خود که قانونگذاری برای آینده جامعه خواهد بود را انتخاب کنیم.

 

انتخابات تجلی وحدت و انسجام ملی است

یک جوانان تحصیلکرده شهرستان اظهارداشت: انتخابات تجلی وحدت و انسجام ملی است و اینکه ما بعنوان یک شهروند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر مبنای مردم سالاری دینی و دموکراسی است وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و برای آینده خود تصمیم بگیریم و بر آینده نظام و مملکت اسلامی که مبتنی بر ارزشهای دینی و اسلامی است دخیل شویم و در واقع در اداره کشور تاثیرگذار شویم و این چنین است که عدالت رعایت می شود و انسانهای پاک و مصلح انتخاب شوند.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی رویکردی مبتنی بر صداقت، دیانت و قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند وبه دور از هرگونه حاشیه پردازی و تنش و در نظر گرفتن منافع شخصی، وظایف خود را به انجام برسانند.

 

پیرمردی می گوید: ما همه با علاقه و شور وشوق در تمام انتخابات ها شرکت کرده ایم و در روز دوم اسفندماه باز هم به افراد لایق و کارآمد رای می دهیم.

وی افزود: انتخابات تجلی حضور مردم در حماسه ای سیاسی برای تعیین سرنوشت آینده کشور است.

 

آمادگی آحاد مردم برای حضور در پای صندوقهای رای

خلاصه اینکه؛ عشایر، کشاورز، کاسب، کارمند، دانشجو، دانش آموز، پیر وجوان، شاغل، بیکار، همه وهمه برای حضوری گسترده در انتخابات دوم اسفندماه در شهرستان ملکشاهی خود را مهیا نموده اند.

 

مردم شهرستان ملکشاهی برخود تکلیف می دانند که به فرمان رهبر انقلاب برای حضوری یکپارچه در انتخابات لبیک گویند و با مشارکت در حماسه سیاسی ملی، موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شوند.

 

واما همین مردم همیشه درصحنه از نامزدهای انتخاباتی و بلکه از همه مسئولان انتظاری جز خدمت صادقانه به مملکت و تلاش برای عمران وآبادانی ایران اسلامی ندارند.

 

ولایتمداری، درک مشکلات واقعی مردم شهرستان واستان، رسیدگی به موقع درخواست های مردمی، تعهد، دلسوزی، خلوص نیت، جدیت در پیگیری ها، سخنگویی به موقع و دفاع از خواسته های مردمی که ایشان را بعنوان نماینده خود انتخاب کرده اند؛ از جمله خواسته ها و انتظارات رای دهندگان در این انتخابات است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد