سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 42290
|
17:25 - 1398/11/24
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛

سردار سلیمانی نه یک شخص بلکه یک مکتب بود

سردار سلیمانی نه یک شخص بلکه یک مکتب بود
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی نه یک شخص بلکه یک مکتب بود که سرداران والایی در این مکتب پرورش یافته‌اند و عَلم او را پرصلابت‌تر از گذشته به دوش می‌کشند.

به گزارشايلام بيدار،سردار"جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام  در مراسم چمر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:حاج قاسم سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود که برای دفاع از اسلام و امت اسلامی همیشه در میدان حضور داشت و خداوند فیض شهادت را نصیب ایشان کردند.

وی اظهار کرد:شهادت سردار سلیمانی نه تنها باعث شکست امریکا و همدستانش می شود بلکه باعث بیداری مردم جهان و علنی شدن اقدام های تروریستی امریکا برای جهانیان شد.
فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام استان افزود:با شهادت سردار سلیمانی مقاومت تمام نخواهد شد و شروعی جدید و قوی‌تر شکل خواهد گرفت و نه تنها بساط آمریکایی‌ها که بساط تمامی گردن‌کلفت‌ها و سلطه‌طلبان از جهان برچیده خواهد شد.

شاکرمی  تصریح کرد:سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی مختص به یک شهر نیست بلکه یک مکتب است و مردم استان ایلام در روزهای گذشته با حضور در مراسمات و یادواره های مختلف یاد و نام مکتب حاج قاسم را گرامی داشتند.



فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام ادامه داد:حضور گسترده و پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر اقتدار، عظمت و عزت ملی، موجب عقب راندن دشمنان و خنثی شدن توطئه‌های آنان می‌شود.
مراسم امروز که با عنوان اجلاسیه سران و شهدای عشایر برگزار می شود آمادگی همه مردم و مسئولان را برای برگزاری کنگره شهدای استان در خرداد ماه را اعلام می کند.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب