سرویس: استان ایلام
کد خبر: 42212
|
18:33 - 1398/11/21
نسخه چاپی

ویژه برنامه عیار ۱۱ بزودی منتشر می شود

ویژه برنامه عیار ۱۱ بزودی منتشر می شود
مجری و مسئول برنامه عیار 11 گفت: به منظور آگاهی بخشی به جامعه، ایجاد فضای سالم برای انتخابی آگاهانه در فضای انتخاباتی استان ایلام، تصمیم به برگزاری ویژه برنامه عیار 11 گرفته شد.

به گزارشايلام بيدار، "اکبر یعقوبی"، مجری و مسئول برنامه عیار 11 گفت: به منظور آگاهی بخشی به جامعه، ایجاد فضای سالم برای انتخابی آگاهانه در فضای انتخاباتی استان ایلام، تصمیم به برگزاری ویژه برنامه عیار 11 گرفته شد.

 

وی افزود: این برنامه با حضور کاندیداهای تایید صلاحیت شده استان ایلام، به منظور شفافیت در تبلیغات و میزان تعهد و تخصص هر کاندید پیش می رود.

 

یعقوبی تصریح کرد: سوالاتی که در این ویژه برنامه مطرح می شود به صورت ثابت خواهد بود تا مردم بتوانند نامزد اصلح خود را برای انتخابات پیش رو برگزینند.

 

مجری و مسئول ویژه برنامه عیار 11 ادامه داد: تاکنون نیمی از برنامه ضبط شده و در روزهای آینده پخش خواهد شد، گفتنی است که نامزدهای حاضر و غایب برنامه به صورت شفاف به مردم معرفی می شوند تا شک و شبهه ای باقی نماند.

 

وی اذعان کرد: تاکنون چنین برنامه ای در 4 دهه استان ایلام منتشر نشده فلذا در خواست می شود نامزدهایی که مایل به حضور در برنامه هستند از راه های ارتباطی به شماره تماس 09216301241 یا 08433350294 با ما در تماس باشند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد