سرویس: استان ایلام
کد خبر: 42204
|
08:15 - 1398/11/22
نسخه چاپی

در مراسمی با حضور مسئولان ارشد استان؛

سردبیر ایلام بیدار حائز رتبه برتر جشنواره ابوذر شد

سردبیر ایلام بیدار حائز رتبه برتر جشنواره ابوذر شد
اثر سردبیر ایلام بیدار در بخش ویژه (اربعین - فیلم کوتاه) جشنواره رسانه ای ابوذر سازمان بسیج رسانه استان ایلام به عنوان برترین اثر معرفی شد.

به گزارشايلام بيدار، جشنواره رسانه ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام صبح امروز و با حضور مسئولان ارشد استان در محل هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد. 

بر این اساس فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر اعلام و در بازه زمانی اعلام شده ۴۳۰ اثر از اهالی رسانه به این جشنواره ارسال شد.
در نهایت پس از داوری در این مراسم از میان اثرهای واصله شده دربخش‌های مقاله،سرمقاله، یادداشت، مصاحبه، خبر، تیتر، عکس، مستند، گزارش، طنز، کاریکاتور تعداد هشت اثر برتر حوزه های مختلف گزارش، عکس، تیتر ، مصاحبه و خبر حائز رتبه برتر شدند که با لوح تقدیر از آنان تجلیل شد.
در همین راستا اثر "مرتضی سبزی"، سردبیر و خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار در بخش فیلم کوتاه مربوط به بخش اربعین توانست عنوان برتر جشنواره ابوذر در سال 98 شود.
اختتامیه این جشنواره با حضور استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، معاون عمرانی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جمعی از مسئولان استانی و اهالی مطبوعات و رسانه برگزار شد.

پنجمین جشنواره ابوذر با هدف توسعه گفتمان انقلاب، فضاسازی فرهنگی در جامعه، حمایت از تولید آثار فاخر، تقدیر از برترین آثار رسانه‌ای و ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه در استان ایلام انجام و مورد استقبال قرار گرفته است.

 
 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد