سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 42180
|
22:24 - 1398/11/20
نسخه چاپی

قطارافتتاح طرح های عمرانی به هلیلان رسید

قطارافتتاح طرح های عمرانی به هلیلان رسید
همزمان با ایام دهه فجر ۶ پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی در شهرستان هلیلان به بهره برداری رسید.

به گزارشايلام بيدار، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر چندین طرح عمرانی و اقتصادی در مناطق مختلف هلیلان با حضور فرماندار  ، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان چرداول افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

   پروژه راهسازی راه  روستایی تازه آباد بطول 1کیلومتر با اعتبار 700 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
 
همچنین در ادامه این برنامه ها، پروژه آبخیزداری سازه سنگی ملاتی حوزه ماهیزان ، گراب  با اعتبار 391 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
 
افتتاح بوستان سامان از دیگر طرح هایی بود که به مساحت 900مترمربع و با اعتبار65 میلیون تومان در حوزه روستایی  به بهره برداری رسید.
 
همزمان با نهمین روز ایام الله دهه مبارک فجر، ساختمان جدید جهاد کشاورزی هلیلان به مساحت 330 متر مربع ، با اعتبار 1 میلیارد تومان با حضور مسئولین و مدعوین افتتاح شد.
 
  همچنین کتابخانه عمومی شهدای هلیلان روستای چشمه ماهی  به مساحت 130 متر مربع با  اعتبار 350 میلیون تومان با حضور  مسئولان و مردم افتتاح شد.
 
سیلوی ذخیره گندم 20 هزار تنی کلهر هلیلان با اعتبار 4 میلیارد تومان از دیگر پروژه هایی بخش خصوصی بود که با 120 نفر اشتغال بصورت مستقیم و غیر مستقیم  افتتاح و به بهره برداری رسید 
در ادامه این برنامه و به مناسبت روز تکریم مادران شهدا، جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهیدان والامقام عسکر عبدالهی و هادی حقمرادی ، با خانواده این شهیدان دیدار کردند.
 
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد