سرویس: استان ایلام
کد خبر: 42157
|
12:11 - 1398/11/20
نسخه چاپی

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

شهادت سپهبد سلیمانی راه انقلاب را روشن تر ساخته است

شهادت سپهبد سلیمانی راه انقلاب را روشن تر ساخته است
جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در اجتماع مردم شهرستان چرداول گفت:شهادت سپهبد سلیمانی راه انقلاب را روشن تر ساخته است.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار قدرت لله کریمیان در اجتماع مردم شهرستان چرداول به مناسبت چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت:انقلاب اسلامی متفاوت از انقلاب هایی است که در دنیا رخ داده و نمونه هایی از انقلاب هایی را که در سطح دنیا می بینیم انقلاب آن ها به  دلیل آن خدامحوری نبودن وبلکه انسان محوری بودن انقلاب هایشان از مسیر خارج شده است .

وی اظهار کرد:انقلاب اسلامی ایران برپایه اسلام ومهندسی ولایت فقیه است که در مواقف خطرناک مردم را هدایت می کند ومردم هم هرزمان نیاز باشد در کنار انقلاب هستند.

کریمیان درادامه گفت:دشمن اصلی انقلاب اسلامی ،  نظام استکبار است که مردم کارگردان آن را به خوبی می شناسند و دشمنی آن ها برپایه دشمنی با اسلام بوده که این مورد در سوابق تاریخی هم دیده می شود.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با برشمردن توطئه ها ی آمریکا در طول تاریخ انقلاب اسلامی گفت:آمریکایی ها در طول این سال ها از انواع توطئه ها برای انحراف مسیر انقلاب اسلامی استفاده کردند ولی موفق نشدند و مردم هم مصمم تر شده اند که به آرمان های انقلاب برسند.

وی افزود:باید در مقابل دشمن در زمین خودش بجنگیم و روحیه تهاجمی خود را با ساخت سلاح های نوین حفظ کنیم همانند سامانه های پدافندی کشور هیچ پرنده ی مهاجمی به مرزهای ایران ورود نخواهد کرد ودر منطقه هم پرواز ها با اجازه ایران صورت می گیرد.

کریمیان با اشاره به تلفات عین الاسد گفت:در عین الاسد 13 نقطه را با 35 موشک هدف قرار دادیم و تلفات سنگینی برآمریکایی ها وارد شد که از گفتن آن صرف نظر می کنند واین هشداری است برای کشورهایی که خیال توطئه یا حمله علیه ایران دارند.

وی با اشاره به ریشه دشمنی آمریکا با ایران گقت: تمام دشمنی های آمریکا به علت قدرت نظام جمهوری اسلامی است که از روش های مختلفی برای دستیابی به اهدافشان استفاده کردند ولی در دستیابی به آن ناکام ماندند.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در ادامه یادآور شد:سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست شقی ترین افراد به شهادت رسید وخون این سردار جریان ساز شده وادامه راه را برای ما روشن تر خواهد کرد.

کریمیان اضافه کرد:شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه در آرزوی ساقط کردن نظام استکبار بود ودراین راه رشادت های زیادی را انجام داد که این شهید بزرگوار را باید بهتر بشناسیم.

وی عنوان کرد:دشمن در پی القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است در صورتی که در بسیاری از شاخص ها درسطح منطقه و دنیا برتر هستیم.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: ایران اسلامی از لحاظ منابع ، نیروی انسانی ، موقعیت جغرافیایی، مرزهای خشکی وآبی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد با تکیه برتوان داخل وقطع امید از بیگانگان می توان به ارزش ها رسید.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب