سرویس: استان ایلام
کد خبر: 42156
|
10:43 - 1398/11/20
نسخه چاپی

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان؛

"ایلام بیدار" رسانه برتر جشنواره نماز و رسانه شد

"ایلام بیدار" رسانه برتر جشنواره نماز و رسانه شد
پنجمین جشنواره رسانه و نماز با تقدیر از برگزیدگان با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به کار خود پایان داد.

به گزارشايلام بيدار، پنجمین جشنواره رسانه و نماز با تقدیر از برگزیدگان با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به کار خود پایان داد.

این جشنواره برای پنجمین دوره باهدف ترویج فرهنگ نماز و تشویق اهالی رسانه با محورهای خبر، گزارش، مقاله، عکس، مصاحبه و فضای مجازی با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان و ستاد اقامه نماز استان و خبرگزاری شبستان دفتر نمایندگی استان ایلام برگزار شد.

این جشنواره با موضوعات نماز و خانواده، نماز اقدام و عمل، نماز و مسائل و آسیب‌های اجتماعی، نماز و فرهنگ اسلامی و دینی، بعد فرهنگی نماز، ترویج فرهنگ نماز، مسجد و نماز، رسانه و ترویج فرهنگ نماز، نماز و سیاست، نماز و علم و فناوری، نماز و فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و بخش آزاد برگزاری شده که موجب ترغیب و تشویق رسانه های استان در راستای نشر رویدادهای مرتبط با نماز و همچنین مقالات و گزاراشات مطبوعاتی در راستای ترویج فرهنگ نماز شده است.

مراسم اختتامیه این جشنواره و  تجلیل از برگزیدگان صبح امروز(19 بهمن) در محل حسینیه حضرت زینب کبری(س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان و  مهمان ویژه کشوری، حجت الاسلام« بهجت پور» مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با تقدیر از 17 نفر از اصحاب رسانه و مطبوعات این استان برگزار شد.

در این مراسم از "مرتضی سبزی"، سردبیر پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار بعنوان رسانه برتر این جشنواره با اهداء لوحی تقدیر بعمل آمد.

ترویج و توسعه فرهنگ نماز از طریق فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان، تقویت مبانی اعتقادی و دینی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی، شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در عرصه فضای مجازی، کاهش آسیب‌های فضای مجازی از طریق گسترش پیام‌ها و محتواهای نماز از اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب