سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 42094
|
23:35 - 1398/11/18
نسخه چاپی

امام جمعه آبدانان:

رای همه ی اشخاص حق الناس است

 رای همه ی اشخاص حق الناس است
امام جمعه آبدانان گفت: رای همه ی اشخاص حق الناس است و به صورت دلبخواهی نیست و باید بر اساس یک شاخص،هدف و برنامه انتخاب شود .

به گزارشايلام بيدار،"حسین حاجیلری"امام جمعه آبدانان در خطبه های نماز جمعه ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بزرگترین امتیاز انقلاب تحول انسانی بود که با تحول در اندیشه ها و افکار ،انسان ها را متحول کرد.

وی دهه فجر و  22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی را  نماد پیروزی حق بر باطل و نماد زنده بودن انقلاب اسلامی دانست و افزود: در این مدت انقلاب اسلامی  علی رغم همه دشمنی های استکبار جهانی پیشرفت های خیره کننده ای در تمامی مباحث داشته هر چند در بعضی موارد تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.

 امام‌جمعه آبدانان بابیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن عطر و بوی دیگری دارد، گفت: این مراسم مصادف با اربعین سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و ان‌شاالله ملت بزرگ ما و مردم آبدانان حضوری پرشور در این راهپیمایی داشته باشند و با آرمان های انقلاب و شهدا بار دیگر تجدید عهدخواهند کرد.
 
وی در ادامه حضور در انتخابات را مایه عزت ،صلابت و امنیت نظام دانست و بیان داشت:رای همه ی اشخاص حق الناس است  و به صورت دلبخواهی نیست و باید بر اساس یک شاخص،هدف و برنامه انتخاب شود .
 
خطیب جمعه آبدانان به ویژگیهای شخص اصلح پرداخت و گفت:طبق بیانات رهبری باید شخص مومن یعنی شجاع،کارآمد ،انقلابی، طرفدار عدالت در همه ی حوزه ها انتخاب شود.

وی به اتمام حجت رهبری با بعضی از نمایندگان و مدیران دولتی اشاره  کرد و افزود:انتخابات انتصاباتی و تشریفاتی نیست اگر انتصابی بود افرادی چون شما بر روی این کرسی ها نبودند و حمله به شورای نگهبان کار اشتباهی است.

امام‌جمعه آبدانان در قسمت پایانی خطبه نماز جمعه به بیان طرح اخیر ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با عنوان معامله قرن اشاره و گفت:این طرح همانطور که رهبر انقلاب فرمودند: طرح آمریکایی معامله قرن قبل از مردن ترامپ، خواهد مرد.


انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب