سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 42089
|
07:11 - 1398/11/19
نسخه چاپی

مدیر صنعت معدن ملکشاهی خبر داد؛

تخفیف ۴۱ درصدی عوارض پروانه کسب به مناسبت دهه فجر

تخفیف ۴۱ درصدی عوارض پروانه کسب به مناسبت دهه فجر
مدیر صنعت معدن تجارت شهرستان ملکشاهی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، کلیه اصناف و بازاریان و کسبه که تا پایان بهمن ماه اقدام به تمدید و پرداخت عوارض سالیانه پروانه کسب نمایند، مشمول 41 درصد تخفیف عوارضات قانونى می شوند.

"فرزاد آرمانده"؛ مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملکشاهی در گفتگو باایلام بیدار، گفت: فجر آفرینان این مرز و بوم با غیرت و مردانگی خود در تاریخ شگفتی بزرگی به نام انقلاب اسلامی آفریدند و تباری را از یوغ استعمار رهایی بخشیدند.

 

وی اظهار کرد: زنان و مردان انقلاب اسلامی از مرگ هراسی نداشتند و دیو سیاه را فراری دادند و ناپاکی ها و بی عدالتی ها را از بین بردند.

 

آرمانده افزود: مردی از تبار پاکی به نام امام خمینی (ره) انقلابی به پا کرد که جهانیان را به وجد آورد که در تاریخ ثبت شده و در اذهان ماندگار است.

 

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملکشاهی در خصوص نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب گفت: اصناف همواره یکی از تاثیرگذارترین اقشار بوده و هستند و آنها در دوران انقلاب و همچنین دوران دفاع مقدس دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و امروز هم که در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم، با اقتدار ایستاده اند.

 

مسئول کمیته اصناف و بازاریان تصریح کرد: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کلیه اصناف و بازاریان و کسبه که تا 30 بهمن اقدام به تمدید و پرداخت عوارض سالیانه پروانه کسب نمایند، از 41 درصد تخفیف بهره مند می شوند.

 

وی یکی دیگر از برنامه های اصناف و بازاریان در دهه فجر را برپایی ایستگاه صلواتی در میدان شهید بهشتی عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد