سرویس: استان ایلام
کد خبر: 42088
|
14:00 - 1398/11/18
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

مردم ایلام در انتخابات مجلس سربلند خواهند بود/ حضور مردم در یوم الله 22 بهمن مشتی بر دهان استکبار

مردم ایلام در انتخابات مجلس سربلند خواهند بود/ حضور مردم در یوم الله 22 بهمن مشتی بر دهان استکبار
امام جمعه ایلام گفت: مردم ولایتمدار و شهید پرور ایلام همواره در تمامی عرصه‌ها در کنار نظام ایستاده و در انتخابات پیش رو نیز با سربلندی از این عرصه بیرون خواهند آمد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: تقوا بهترین توشه‌ای است که انسان می‌تواند همراه خود در سفر طولانی آخرت داشته باشد، بنابراین دهه فجر نعمت بزرگی است که خداوند به ملت ایران عطا کرد.

 

وی اظهار کرد: هیچ مسلمانی در این دنیا نمی‌تواند تنفس در این دنیا را مدیون بنیان گذار انقلاب، امام خمینی(ره) نباشد، زیرا امام راحل ملت را از ظلمت شاه و آمریکا بیرون کشیده و به عزت و آزادی رساند.

 

کریمی تبار افزود: از برکت انقلاب هم اکنون فریاد مرگ بر امریکا در جهان طنین انداز شد، ما باید قدردان این نعمت باشیم و همواره راه امام راحل را ادامه دهیم.

 

امام جمعه ایلام گفت: رهبر انقلاب در دیدار ۱۶ بهمن با اقشار مختلف مردم، شرکت در انتخابات را توصیه کرد، زیرا شرکت در انتخابات، تعیین سرنوشت خودمان به دست خودمان است.

 

وی یادآور شد: برخی در داخل کشور می‌گویند انتخابات، انتخاب نیست، بلکه انتصابات است، و نمایندگانی که به مجلس می‌روند از قبل انتخاب شده‌اند، این مباحث کاملا کذب است، و انتخاب این افراد دست مردم است.

 

کریمی تبار حضور مردم استان ایلام در صحنه های حساس نظام را پرشور خواند و گفت: مردم ولایتمدار و شهید پرور ایلام همواره در تمامی عرصه‌ها در کنار نظام ایستاده و در انتخابات پیش رو نیز با سربلندی از این عرصه بیرون خواهند آمد.

 

خطیب جمعه ایلام  بر شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و افرود:  دشمن با تمام سرمایه گذاری این مباحث را رصد کرده و می‌خواهد بداند مردم به نظام پایبند هستند یا خیر؛ بنابراین مردم مانند گذشته با شرکت در راهپیمایی بار دیگر کشت محکمی بر دهن استکبار جهانی خواهند زد. 

انتهای پیام /ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب