سرویس: استان ایلام
کد خبر: 42067
|
08:14 - 1398/11/17
نسخه چاپی

مراسم میهمانی لاله‌ها در‌ ۱۹ نقطه ایلام برگزار می‌شود

مراسم میهمانی لاله‌ها در‌ ۱۹ نقطه ایلام برگزار می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: مراسم میهمانی لاله‌ها در‌ ۱۹ نقطه ایلام برگزار می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، "اسد تولیده"، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: تکریم شهدای انقلاب اسلامی تکریم ارزش‌ها و ماندگاری یاد و نام آزادمردان و زنانی است که با تقدیم خون خود درخت تناور انقلاب اسلامی ایران را به امروز رسانده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تقارن دهه مبارک فجر با اربعین سردار دلها سپهبد شهید قاسم سلیمانی را  تقارنی بسیار ارزشمند نام برد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی جهان را مات و حیران کرد و شهادت و حضور پرشور مردم در بدرقه سردار دلها نیز چون پیروزی انقلاب اسلامی جهان را حیران کرد.

وی با بیان برنامه‌های انجام شده دهه مبارک فجر یادآور شد: برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها که یکی از برنامه‌های ملی در کشور است همزمان با سراسر کشور در استان ایلام و بر سر مزار شهدا در 19 گلزار شهدا در استان ایلام اجرا می‌شود.

تولیده کیفی سازی و برجسته کردن امور معنوی در اجرای مراسم میهمانی لاله‌ها را در برنامه میهمانی لاله‌های امسال را بیان و خاطر نشان کرد: در مراسم میهمانی لاله‌ها مزار شهدا گلباران و با عطر و گلاب شستشو می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام حضور در میهمانی لاله‌ها را حضور در بیعت مجدد با شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در میهمانی لاله‌ها از عطر شهدای انقلاب اسلامی توان مجدد می‌گیریم تا در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی لحظه‌ای غفلت نکرده و راه و نام و یاد شهدا را همواره حراست و پاسداری کنیم.

تولیده در خاتمه از آحاد مردم استان ایلام خواست و گفت: حضور در مراسم میهمانی لاله‌ها تجدید مجدد بیعت با آرمان‌های امام(ره) و شهدا است.

وی گفت: این مراسم معنوی ساعت 1400 روز پنجشنبه 17 بهمن ماه 98 در گلزار شهدای علی صالح شهرستان مهران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب