سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 42027
|
08:14 - 1398/11/16
نسخه چاپی

استاندار ایلام خبر داد؛

بهره برداری و افتتاح ۳۷۰ میلیارد طرح در دهه فجر ایلام

بهره برداری و افتتاح ۳۷۰ میلیارد طرح در دهه فجر ایلام
استاندار ایلام گفت: به مناسبت دهه فجر ۳۷۰ میلیارد تومان طرح در ایلام افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

به گزارشايلام بيدار،"قاسم سلیمانیدشتکی"،استاندار ایلام؛بهدر جمع باشکوه مردمهلیلانحضور یافت و در جشن انقلاب این شهرستان ضمن تبریکایام اللهدههمبارکفجر ازاستقبالومهمانوازیمردم این دیار قدردانی کرد و گفت: از اینکه امروزمیبی نم که یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردمهلیلانبرآورده شده است، بسیارخوشحالهستم.

وی اظهار کرد: امروز روز بسیار خوبی برای من است، به یاد دارم کمتر از یک سال پیشبه اتفاقهمه مدیران به خدمت مردمهلیلانرسیدیم که خواسته اصلی اینمردمانبزرگ ارتقاء بخش به شهرستان بود و امروز به لطف خدا و تلاش مسئولان این مهمتحقق یافتهاست.

وی افزود: در این زمینه تلاش زیادی بهصورتمستمرانجام شد و با همدلی همه نمایندگان، بزرگان، مدیران و فرزندان استان، طرح در وزارت کشور با نظر موافق به دولت اعلام شد ودر نهایتدر دولت نیز به تصویب رسید.

استاندار ایلام تعیین فرماندارهلیلانرا به بعد از انتخابات موکول کرد و گفت: ما منتظرچارتسازمانی هستیم ولی مردم خیالشان راحت باشد تا آنموقعسرپرست معرفی خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که کارهای خوبی در استان انجام شد است، اضافه کرد: این در حالی است که به خاطر ۸ سال جنگ تحمیلی عملاً فرصتی برای کار و ایجاد زیرساخت در استانوجودنداشت.

وی ادامه داد: با توجه به تجربیاتی که درطولدولت‌های گذشته داشته‌ام دولتتدبیرو امید کارهای بسیار بزرگی در استانصورتداده استبطوریکهامسال بالای ۱۵ هزار میلیارد تومان در این منطقه از کشور سرمایه گذاریانجام شدهاست.

وی افزود: با حضورمعاونپارلمانیرئیسجمهور و مسئولان استان ۲۵۱ طرح و پروژه با اعتبار ۳۷۰ میلیارد تومان افتتاح و بهبهره برداریرسید.

استاندار ایلام در ادامه به خدمات ارزشمند دولت در منطقههلیلاناشاره کرد و گفت: در این میان اعتبارات خوبی بههلیلانتخصیصداده شدهاست که امیدواریم شهرستان شدنهلیلاننقطه عطفی در امرتوسعهاین منطقه باشد.

وی از اتمام کار پمپاژداجیوندتا پایان سال خبر داد و گفت: برای پمپاژ آب از منابعسیلاعتبارات خوبیاختصاصداده‌ایم که امسالموضوعپمپاژها تمام شود وکسریآن را نیز تأمین خواهیم کرد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود بهموضوعتبدیل دهستان آسمان آباد بهبخش اشارهکرد و گفت: به شدت دنبالارتقاءآسمان آباد هستیم ولی باید مقدمات و زمینه آن هم ایجاد شود.

وی افزود: البته در اینمسیراز هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد