سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 41974
|
13:13 - 1398/11/14
نسخه چاپی

فرمانده سپاه سیروان خبر داد :

اجرای ۴۱ برنامه به مناسبت دهه فجر درسیروان

اجرای ۴۱ برنامه به مناسبت دهه فجر درسیروان
فرمانده سپاه سیروان از اجرای بیش از ۴۱ برنامه در دهه فجر توسط سپاه ناحیه سیروان در طول این دهه خبر داد.

به گزارش ، سرهنگ "حجت ولیزاده" فرمانده سپاه ناحیه سیروان در مصاحبه با خبرنگارايلام بيدار  ضمن تبریک و تهنیت  به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ایران، گفت : در ابتدای راه گام دوم انقلاب اسلامی و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به استحضار ملت شریف می‌رسانم که ما سربازان ولایت میثاق میبندیم که تا آخرین نفس حافظ آرمان ها و ارزش های والای انقلاب بوده و خواهیم بود و در راه پیشبرد اهداف مقدس نظام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب، بصیرت افزایی، امید بخشی، محرومیت زدایی ، الگوسازی سردار شهید قاسم سلیمانی ، تقویت هویت ملی و توسعه همه جانبه انقلاب اسلامی از راهبرد های محتوایی برنامه ‌های دهه فجر انقلاب است، اظهار کرد : دست آورد ها و پیشرفت ‌های انقلاب و جلوه‌ های کارآمدی نظام در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی،دفاعی، علمی و فناوری برای جوانان و نوجوانان در برنامه های دهه فجر تبیین خواهد شد.
 
ولیزاده  با توجه به تقارن ۲۲ بهمن با اربعین شهادت سپهبد سلیمانی گفت: ترور نا جوانمردانه این سردار عزیز نشان از عزت و بزرگی انقلاب اسلامی و شکست آمریکا دارد، چرا که آمریکای جنایت کار در مواجهه با محور مقاومت همچون منافقین رو به ترور آورده است و این چیزی جز زبونی و ترس آمریکا ندارد و انشاالله راه شهید سلیمانی تا خروج کامل آمریکای جنایتکار از منطقه و نابودی کامل اسرائیل ادامه خواهد داشت و در این ایام نیز در روستاهای شهرستان، مراسمات بزرگداشت، ختم قرآن، محافل انس با قرآن و ... برگزار خواهد شد.
 
سرهنگ ولیزاده با بیان اینکه در دهه فجر امسال مراسمات متنوع فرهنگی و ورزشی مختلفی برگزار می شود، بیان کرد : طبق برنامه ریزی های انجام شده در دهه فجر امسال بیش از ۴۱ عنوان برنامه توسط  حوزه ها و پایگاه های مقاومت تابعه اجرا خواهد شد. از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها می‌توان به افتتاح منازل محرومین، یادواره های شهداء، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان، اردوهای جهادی خدمات رسانی به محرومین، مسابقات ورزشی، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری، برگزاری کارگاه های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، جشن ها و مراسمات بومی و محلی، حضور منسجم و سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: راه شهیدان و امام شهیدان ادامه خواهد داشت و درخت تنومند انقلاب اسلامی با رهبری، رهبر فرزانه ی انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) قله‌های افتخار و پیروزی را فتح خواهد نمود. به امید روزی که پرچم این نظام مقدس به دست صاحب اصلی این انقلاب حضرت حجت (عج) برسد و ما نیز در این راه سرباز و همراه منجی موعود باشیم انشاءالله.
 
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد