سرویس: استان ایلام
کد خبر: 41973
|
14:46 - 1398/11/14
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

شهادت سپهبد سلیمانی شکوه دهه فجر امسال را مضاعف کرد

شهادت سپهبد سلیمانی شکوه دهه فجر امسال را مضاعف کرد
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: دهه فجر از لحاظ بزرگی و شوکت دارای ابعاد مختلفی است. انقلاب اسلامی از لحاظ ایدئولوژی، گفتمان، رهبری، مردم و تاثیرگذاری با هیچ انقلابی قابل مقایسه نیست.

به گزارشايلام بيدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای کارمند ایلام گفت: دهه فجر از لحاظ بزرگی و شوکت دارای ابعاد مختلفی است. انقلاب اسلامی از لحاظ ایدئولوژی، گفتمان، رهبری، مردم و تاثیرگذاری با هیچ انقلابی قابل مقایسه نیست.

 

وی اظهار کرد: در دهه های اخیر اتفاقاتی در عالم بوجود آمد که بخشی از تاریخ و بشریت را تحت تاثیر خود قرار داد. انقلاب اسلامی ایران، بزرگ، عظیم و تاثیرگذار و متفاوت تر از انقلاب های دنیا است. امام (ره) یک بعثت جدید را بوجود آورد و یک بار دیگر حیات مجدد در انسانها شکل گرفت. امام خمینی (ره) یک بار دیگر هندسه عالم را عوض کرد.

 

شاکرمی افزود: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی یک گفتمان جدید از عدالت و تجسمی از ایثار، شهادت و از خودگذشتگی و مردانگی را به منصه ظهور گذاشت. امام(ره) واژه هایی که مسکوت مانده بود را به عرصه آورد. امام راحل دارای سبک زندگی بود و  سیره جدیدی از زندگی را در فراروی انسانها قرار داد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) تصریح کرد: همه انسانهای آزادی خواه تحت جاذبه گفتمان امام(ره) قرار گرفتند. امام (ره) عظمت روحی عاشورا را یک بار دیگر به تجسم درآورد و عینیت بخشید و عالم را متوجه انقلاب اسلامی کرد.

 

وی با عنوان اینکه نگاه امام و گفتمان امام یک تحول عظیم در منطقه به وجود آورد، گفت: امام یک هژمونی از قدرت و مجاهدت اسلام را به منصه ظهور گذاشت. مسیر انقلاب ادامه خواهد داشت و راه شهادت گم شدنی نیست.

 

شاکرمی در پایان گفت: امروزه در مسیر دستیابی به قله های ترقی و پیشرفت راه جدیدی از تلاش، مجاهدت، ایثار و گذشت در مقابلمان قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب