سرویس: ورزشی
کد خبر: 41968
|
09:06 - 1398/11/14
نسخه چاپی

بنا: تیم اعزامی به مسابقات آسیایی جوان است/ امکانات استاندارد نیست؛ شرایط حفظ شود المپیک ۲۰۲۴ معجزه لندن تکرار می‌شود

بنا: تیم اعزامی به مسابقات آسیایی جوان است/ امکانات استاندارد نیست؛ شرایط حفظ شود المپیک ۲۰۲۴ معجزه لندن تکرار می‌شود
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: کشتی گیران اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا نسبت به سال گذشته جوان‌تر خواهند بود.

به گزارشايلام بيدار، اردوی آماده سازیتیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالاناز روز‌های ۱۰ بهمن ماه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده کهمحمد بناسرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره آخرین وضعیت فرنگی کاران اظهار داشت: ما به غیر از زمانی که قرار بود مسابقات جام جهانی تهران برگزار شود بعد از رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان اردوی دیگری نداشتیم. مسابقات انتخابی تیم ملی که در واقع همان رقابت‌های جام تختی بود را برگزار کردیم، پس از آن بلافاصله نفرات مورد نظر بعد از چند روز استراحت به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نایب قهرمان جهانتاکید کرد: تیم امسالی که قرار است به رقابت‌های آسیایی اعزام شود نسبت به سال گذشته جوان‌تر است. ما سعی کردیم منتخبین و نفراتی که در جام تختی خوب کشتی گرفتند را برای قهرمانی آسیا انتخاب کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بچه‌ها تازه از رقابت‌ها آمدند تقریباً آمادگی نسبی دارند که سعی می‌کنیم آن‌ها را تا زمان اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا به آمادگی مطلوب برسانیم.

بنا در مورد شرایط و امکانات موجود نیز گفت: من همیشه باید گله کنم، تا زمان بازی‌های المپیک توکیو کمتر از ۱۷۰ روز باقی مانده، همه میدان المپیک را می‌شناسند، حضور در این میدان بزرگ شرایط و امکانات خودش را می‌خواهد؛ فدراسیون، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش دارند تلاش می‌کنند، اما هنوز با استاندارد‌ها فاصله داریم. ان شاالله تا چند روز آینده اگر خانه کشتی شماره یک با تلاش‌هایی که علیرضا دبیر داشته راه اندازی شود آنجا محل خوبی برای تمرین خواهد بود و در مجموع هر چقدر امکانات بهتر تزریق شود خیلی بهتر خواهد بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگیدر خاتمه خاطرنشان کرد: باید عرض کنم در حال حاضر مردم خوب کشورمان توقع زیادی نداشته باشند چرا که تیم ما جوان است، ولی این تیم جوان با همه وجود برای المپیک تلاش خواهد کرد، هدف اصلی المپیک ۲۰۲۰ است، اما اگر شرایط همینطور حفظ شود المپیک ۲۰۲۴ معجزه لندن تکرار خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد