سرویس: استان ایلام
کد خبر: 41877
|
08:18 - 1398/11/12
نسخه چاپی

ایلام بیدارگزارش می دهد؛

دهه فجر آغاز سرآغاز پیشرفت انقلاب اسلامی

دهه فجر آغاز سرآغاز پیشرفت انقلاب اسلامی
دهه فجر با پیشرفت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف همراه بود که باید ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی از راههای مختلف برای نسل های جوان تبیین شده تا ادامه دهنده راه افتخار آمیز خدمت به آرمان های انقلاب باشند.

به گزارشايلام بيدار، همزمان با پبروزی انقلاب اسلامی ایران عصر جدیدی در کشور ایجاد شد وفرصت های فراوانی برای پیشرفت ونوآوری فراهم گردید که حرکت آحاد جامعه را از تاریکی عصر طاغوت به سمت پیشرفت به دنبال داشت.

پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز انقلابی مردمی بود که پیام آن به تمام دنیا مخابره شد وهمه دنیا پیام آن را دریافت کردند وندای آزادگی در کشورهای مختلف پیچید.

با وجود فراز ونشیب های فراوان و دشمنی های مختلف ایران اسلامی امروز به یکی از کشورهای مهم و تاثیر گذار در سطح دنیا تبدیل شده وبرخی معادلات جهانی بدون حضور ایران حل نخواهد شد واین درحالی است که زمانی ایران نقش پادوی آمریکا در منطقه را داشت و اوامر آن ها را اطاعت می کرد.

قدرت اله نیا صادق کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:دهه فجر آغاز فرصت های  جدیدی در حوزه های مختلف برای ایران اسلامی ایجاد کرد که این فرصت منجر به پیشرفت وبالندگی شد.

وی افزود:همه اقشار جامعه در مقابل طاغوت ایستادند وقیام مردمی به رهبری امام خمینی (ره) به انقلابی تاریخی مبدل شد که امروز خار چشم دشمنان شده است.

نیاصادق بیان داشت باید ابعاد دهه فجر وپیروزی انقلاب برای نسل های جوان تبیین شود تا ادامه دهنده این راه افتخار آمیز باشند.

این کارشناش مسائل سیاسی خاطرنشان کرد:خوابی که دشمنان برای ایران اسلامی دیده اند تعبیر نخواهد شد وحتی مسائلی مانند معامله قرن هم محکوم به شکست است.

رشادت های همه قشرهای جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی دیدنی بود تا به رهبری امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

امروز پیام انقلاب اسلامی به همه کشورهای دنیا مخابره شده وهمه ملت های مظلوم خواستار آزادگی ورهایی از چنگال استبداد کشورهایی مانند آمریکا وهم پیمانانش هستند.

دهه فجر با پیشرفت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف همراه بود که باید ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی از  راههای مختلف برای نسل های جوان تبیین شده تا ادامه دهنده راه افتخار آمیز خدمت به آرمان های انقلاب باشند.
 

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب