سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 41872
|
07:24 - 1398/11/12
نسخه چاپی

رییس صنعت معدن و تجارت مهران:

با اخلالگران اقتصادی در سطح عرضه کالاها برخورد می شود

با اخلالگران اقتصادی در سطح عرضه کالاها برخورد می شود
رییس صنعت معدن و تجارت مهران گفت: با آندسته از اخلالگران اقتصادی در سطح عرضه که بخواهند مشکلی در خصوص کالاهای اساسی و غیر اساسی ایجاد کنند وفق مقررات برخورد تعزیراتی بعمل خواهد آمد.

به گزارشايلام بيدار، "فرزاد مرادی"، رییس صنعت معدن و تجارت شهرستان مهران در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی قصابی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در مهران گفت وضعیت عرضه و قیمت فروش هرکیلوگرم گوشت قرمز گرم (دام سبک و سنگین) بسیار خوب و فعلا در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

 

وی اظهار کرد: در حال حاضر  هر کیلو گرم گوشت قرمز مخلوط گوسفند، بره و بزغاله با قیمت ۷۵۰ هزار ریال و گوشت گوساله بدون استخوان۸۰۰ هزار ریال  در سطح واحدهای قصابی با نصب قیمت رسمی در حال فروش است و بخشی از گوشت قرمز شهرستان مهران از طریق غیر رسمی و بصورت کشتار غیر مجاز هر کیلوگرم گوشت گوسفندی مخلوط با قیمت های ۶۵۰هزار ریال تا ۷۰۰ هزار ریال در حال عرضه به مردم می باشند.

 

مرادی افزود: در طی چند روز گذشته با تعدادی از واحدهای صنفی قصابی که قیمت های متعارف را رعایت ننموده و هم چنین بعلت عدم نصب تابلوی قیمت ها اعمال قانون شدند.

 

رییس صنعت معدن و تجارت مهران گفت: با آندسته از اخلالگران اقتصادی در سطح عرضه که بخواهند مشکلی در خصوص کالاهای اساسی  و غیر اساسی ایجاد کنند وفق مقررات برخورد تعزیراتی بعمل خواهد آمد.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر سامانه اطلاع ‌رسانی قیمت کالا و خدمات از طریق درگاه اینترنتی www.124.ir و همچنین اپلیکیشن آسان پرداخت در اختیار شهروندان قرار دارد و شهروندان گرامی مهرانی می‌توانند در صورت ارائه کالا و خدمات با قیمتی بیش از قیمت اعلامی در سامانه از سوی واحدهای صنفی یا عرضه‌ کنندگان کالا و خدمات، گزارشات و شکایات خود را از طریق بخش ثبت شکایت و یا شماره تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند تا در اسرع وقت به گزارشات آنها رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد