سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 41750
|
09:38 - 1398/11/07
نسخه چاپی

شهردار ایلام:

جانمایی ۱۰ نقطه برای احداث بازارچه میوه و تره بار در ایلام

جانمایی ۱۰ نقطه برای احداث بازارچه میوه و تره بار در ایلام
شهردار ایلام از جانمایی ۱۰ نقطه در سطح شهر ایلام برای عرضه میوه و تره بار ارزان به شهروندان ایلامی خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،"طالب صادقیان"،شهردار ایلام، گفت:با توجه به بالا بودن قیمت میوه و تره بار در سطح شهر ایلام نسبت به سایر مناطق و بر اساس بند هشت مصوبه ۶۹ کارگروه تنظیم بازار مکان های مناسبی برای ایجاد میدان میوه و تره بار توسط شهرداری شناسایی شده است.

وی افزود: هم اکنون فراخوان به صورت مزایده برای فعالیت این بازارچه ها زیر نظر شهرداری در راستای کنترل قیمت، تنظیم بازار و تابع قیمت اعلامی مصوبات ستاد تنظیم بازار اعلام شده است.

شهردار ایلام یادآور شد: توزیع گوشت گرم، گوشت مرغ، میوه و سایر موارد مصرفی مورد نیاز در این بازارچه ها به صورت تعیین قیمت واحد انجام می گیرد.

صادقیان از جمله مزایای ایجاد این بازارچه ها را مقرون به صرفه بودن برای شهروندان، تامین مایحتاج مردم به صورت مستقیم و حذف واسطه ها، کاهش بار ترافیکی سطح شهر، مهار قیمت میوه و تره بار و ارایه خدمات مطلوب و دسترسی آسان شهروندان به اقلام مصرفی مورد نیاز برشمرد.

وی تاکید کرد: مکان های برپایی این بازارچه ها در سطح شهر به گونه ای طراحی خواهد شد که از پراکندگی مطلوب از نظر جمعیتی برخوردار باشد.

شهردار ایلام از همه تولیدکنندگانی که عرضه مستقیم دارند خواست پای کار بیایند و کالاهای تولیدی خود را در این بازارچه ها عرضه کنند تا بدون واسطه به دست مصرف کنندگان برسد.

صادقیان همچنین خواستار همکاری اداره کل بازرسی استان برای حذف مزایده شد و گفت: اگر مزایده برگزار شود احتمال دارد دوباره دلال ها برنده شوند و خللی در روند اهداف اصلی طرح ایجاد شود.

وی اضافه کرد: مجموعه شهرداری در تلاش است تا با ارایه مطلوب ترین خدمات به شهروندان در راستای تسهیل خدمات به آنان بکوشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب