سرویس: استان ایلام
کد خبر: 41680
|
23:37 - 1398/11/05
نسخه چاپی

مرگ کودک 7ساله آبدانانی بر اثر سقوط در کانال فاضلاب

مرگ کودک 7ساله آبدانانی بر اثر سقوط در کانال فاضلاب
کودک 7ساله آبدانانی دیروز عصر بر اثر سقوط در کانال فاضلاب بدون حفاظ جان خود را از دست داد.

به گزارشايلام بيدار،رامین کودک  7ساله آبدانانی دیروز عصر حین بازی  در محل مسکن مهر آبدانان در کانال فاضلاب که بدون حفاظ  و نیمه تعمیر رها شده، سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
 


"محسن میرزایی "دادستان عمومی انقلاب شهرستان آبدانان در گفتگو با خبرنگارايلام بيداربا بیان اینکه شامگاه جمعه یک پسر بچه بر اثر سقوط در کانال فاضلاب شهرستان آبدانان جان خود را از دست داد اظهار داشت: با کسانی که در این باره کم کاری کرده اند برخورد می‌شود.
وی با اشاره  به اینکه کارشناسان دستگاه قضایی در حال بررسی موضوع از اداره‌های راه و شهر سازی استان و شهرداری شهر آبدانان هستند،افزود: دادستانی به جد پیگیر افراد و نهادهای مقصر در این واقعه ناگوار هست و تا حصول نتیجه و شناسایی مسببین و مقصرین تمام تلاش خود را بکار خواهد بست.
دادستان عمومی انقلاب آبدانان در پایان گفت: به محض  حصول نتیجه و شناسایی مقصرین  ، نتیجه بررسی‌ها به اطلاع عموم مردم خواهد رسید تا از رخ دادن اینگونه اتفاقات ناگوار در آینده که امنیت و شادی مردم جامعه را به خطر می اندازد، پیشگیری و ایمنی لازم به عمل آید.

لازم به ذکر است که کانال های بدون حفاظ بسیاری در سطح شهرستان آبدانان وجود دارد! برای حل اینگونه مشکلات نیاز به اعتبار مالی است که همت مسئولین استانی و شهرستانی را می طلبد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب