سرویس: سیاسی
کد خبر: 41676
|
13:13 - 1398/11/05
نسخه چاپی

جنگ روانی غرب علیه ایران؛

از «شیرین عبادی» تا «کیمیا علیزاده»؛ زنانی که ابزار سیاسی ضدانقلاب شدند+تصاویر

از «شیرین عبادی» تا «کیمیا علیزاده»؛ زنانی که ابزار سیاسی ضدانقلاب شدند+تصاویر
ضدانقلاب همواره به حوزه زنان به عنوان ابزار سیاسی و عملیات روانی علیه کشورمان نگاه و سعی کرده است در این زمینه به کشورمان ضربه وارد کند.

به گزارشايلام بيدار،ضدانقلاب و رسانه های غربی همواره سعی کرده اند با ابزارهای سیاسی مختلف به کشورمان ضربه بزنند. عملیات روانی غرب علیه کشورمان هر روز چهره ای تازه به خود می گیرد. در این زمینه یکی از حوزه هایی که همواره ضدانقلاب و کشورهای غربی روی آن مانور داده اند، موضوع زنان است که نشان داده اند که همواره به صورت ابزاری از آن بهره برداری می کنند.

این روزها ماجرای مهاجرت یکی از زنان ورزشکار ایرانی از سوی ضدانقلاب و کشورهای غربی مطرح می شود و سعی می کنند به هر نحوی آنرا زنده نگاه داشته تا علیه کشورمان بهره برداری کنند. جالب اینجاست که این موضوع حتی به برگزاری کنفراس خبری هم کشیده است. به نظر می رسد ضدانقلاب سعی دارد از این ورزشکار زن که پیشتر یک بیانیه علیه فضای سیاسی اجتماعی کشورمان داده بود بیشترین بهره برداری را بکند. هر چند که این پروژه شکست خورده است و مردم نه تنها از این مسئله استقبال نکردند بلکه وی را مورد شماتت قرار داده اند.

در ادامه به پروژه های سیاسی ضدانقلاب و کشورهای غربی علیه کشورمان با استفاده از ابزاری کردن حوزه زنان در زمینه های مختلف، هنری، ورزشی، سیاسی، خبری، کشته سازی و ... می پردازیم. 
 
کیمیا علیزاده و برگزاری کنفرانس خبری:وقتی این ورزشکار زن موضوع مهاجرتش را در یک بیانیه شدید الحن علیه میهن خود علنی کرد، بسیاری مطرح کردند که وی نیز در چنگال ضدانقلاب گیر افتاده است. این ماجرا البته با شماتت مردم روبرو شد و پروژه علیزاده در نطفه شکست خورد. اما گویی ضدانقلاب دست بردار نیست و برگزاری کنفرانس خبری هم همین موضوع را نشان می دهد که کشورهای غربی و ضدانقلاب به این نتیجه رسیده اند که سرمایه گذاری بر روی این ورزشکار زن در کشورمان جواب نداده است و نه تنها با استقبال مردم روبرو نشده است بلکه مردم وی را مورد نکوهش قرار داده اند. علیزاده از جمله ورزشکاران زنی بود که چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ رسانه ای در کشورمان مورد حمایت قرار گرفت و اینکه خود را یک زن سرکوب شده می داند، برای بسیاری از ایرانیان باور کردنی نیست و بسیاری بیان می کنند که وی برای اینکه موضوع اقامتش را عملی کند با توجه به شرط و شروط کشورهای غربی این سخنان کذب را به زبان می آورد. 
 
عملیات رونی در حوزه هنری:ضدانقلاب برای اینکه در حوزه هنری به کشورمان ضربه وارد کند از مهاجرت یک زن بازیگر استفاده کرد. در این حوزه گلشیفته فراهانی بازیگری که در یک فیلم هالیوودی ایفای نقش کرد کم کم به خارج از کشور رفت و در فیلم های هالیوددی و در نقش های مبتذل و دسته چندم به ایفای نقش پرداخت. بسیاری بر این عقیده هستند که وی به عنوان یک بازیگر می توانست در کشورمان موفقیت های بیشتری کسب کند اما در خارج از کشور به بازیگر نقش های دسته چندم و مبتذل تبدیل شد.
 
کشته سازی در بحبوحه فتنه:ماجرای کشته سازی برای مظلوم نمایی از جمله اقداماتی است که ضدانقلاب علیه کشورمان انجام داده است. ماجرای مرگ مرموز «ندا آقا سلطان» یکی از همین موارد بود که فیلم های مستند بسیاری در باره آن ساخته شد و به نقش مرموز پزشکی که به یکباره بالای سر این زن ظاهر شد در این فیلم ها اشاره شده است. در کشورهای مختلف ماجرای کشته سازی به مانند کشورمان اجرا شده است اما این موضوع در ایران به یک طرح سوخته مانند دیگر عملیات ها تبدیل شده است.
 
خبرنگاران فراری که بازیچه دست اسرائیل و آمریکا شدند:مسیح علینژاد خبرنگار اصلاح طلبی که از کشور فرار کرد یکی دیگر از پروژه های زنانه ضدایرانی غرب است. وی در حالی که مغضوب ایرانیان است سعی می‌کند پروژه هایی که از سوی سرویس های اطلاعاتی غربی ارائه می شود را در حوزه زنان اجرا کند که همه این موارد نه تنها شکست خورده است بلکه وی بیشتر از گذشته مورد غضب ایرانیان قرار گرفته است. علینژاد امروز به عنوان کارشناس ضدایرانی در رسانه ها حضور می یابد تا به این وجه ضدانقلاب بتواند وی را به عنوان نیرویی ضدایرانی در حوزه زنان زنده نگاه دارد. «فریبا داودی مهاجر» نیز دیگر زن روزنامه نگار بود. وی از زمانی جلب توجه کرد که در یک برنامه زنده در شبکه ماهواره‌ای صدای آمریکا در پاسخ به درخواست مجری این برنامه، برای اولین بار در حالی جلوی دوربین کشف حجاب کرد که قبل از آن با حجاب در عموم ظاهر می‌شد. او هم به مهره سوخته اپوزیسیون تبدیل شده است. تاریخ مصرف وی مدت هاست که گذشته است. 
 
 
بانوی صلح نوبل که محو شد:در زمان اصلاحات غربی ها که همواره سعی می کنند با اعطای جوایزی به زنان در حوزه صلح در این حوزه شخصیت سازی کنند به شیرین عبادی نیز جایزه صلح نوبل دادند. وی بعد از این وجهه سازی علیه کشورمان سعی کرد مانورهای خبری بدهد اما بعد از مدتی عبادی به مهره سوخته تبدیل شد و با اینکه وی جایزه صلح نوبل را یدک می کشد ولی در اپوزیسیون هم برای وی کسی تره  هم خرد نمی کند. از دیگر زنانی که در کشورهای دیگر توانستند جایزه صلح نوبل دریافت کنند «آن سانگ سوچی» رهبر اتحاد میانمار بود که با بی اعتنایی از کشتار مسلمانان روهینگیا که یک نسل کشی آشکار بود حمایت کرد. شیرین عبادی هم در برابر بسیاری از کشتارهای بین المللی از جمله کشتار زنان و کودکان یمن و مردم بی گناه غزه سکوت کرد. وجه مشترک این زنان جهت گیری های سیاسی شان در موضوع حساسی و مهمی چون حقوق بشر به نفع غرب است. موضوعی که به نگرانی جامعه بین الملل تبدیل شده است و برخورد های سلیقه ای و سیاسی را بسیار خطرناک علیه بشریت توصیف می کنند. 
 
 
شاپرک شجری زاده و حکم به تحریم ایران: یکی از زنانی که به قول خود از دختران خیابان انقلاب بود و برای آزادی دست به کشف حجاب زد بعد از مدتی از پارلمان کانادا سر در آورد «شاپرک شجری زاده» بود. بلافاصله پس از بیانیه دیکته شده ای که وی از تریبون پارلمان کانادا در حمایت از تحریم ایرانیان خواند بسیاری از زنان ایرانی در شبکه های اجتماعی این اقدام ضد ایرانی و شخصیت وی را تقبیح کردند. بسیاری مطرح کردند که وی نیز برای اخذ تسهیلات و اقامت کانادا اقدام به خیانت به کشورش کرده است. شجری زاده نیز به یکی از مهره های سوخته و منفور در میان ضدانقلاب تبدیل شده است.
 
ماجرای زنان سیاستمداری که کشف حجاب کردند:در حوزه سیاسی بودند زنان سیاستمدارنی که ابزار دست ضدانقلاب شدند و بعد از مهاجرت به کشورهای غربی از جمله آمریکا کشف حجاب کردند و به صورت قابل توجهی تغییر چهره داده اند. «فاطمه حقیقت جو» نماینده اصلاح طلب و جنجالی مجلس ششم که این روزها ادعا می شود وی توئیت های فارسی ترامپ را می نویسد یکی از همین افراد است. 
 
با این حال ضدانقلاب با پروژه علیزاده نشان داد که روی حوزه زنان حساب ویژه ای باز کرده است و هر روز سعی دارد علیه کشورمان در موضوعات مختلف پروژه ای در این زمینه کلید بزند. هر چند که این موارد همواره شکست خورده و افکارعمومی ایران نسبت به این تاکتیک نخ نما شده ضدانقلاب و کشورهای غربی کاملا آگاه است. 
 
دانا
انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب