سرویس: استان ایلام
کد خبر: 41663
|
10:58 - 1398/11/05
نسخه چاپی

رشد ۱۰ درصدی مصرف گاز در ایلام

رشد ۱۰ درصدی مصرف گاز در ایلام
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، از افزایش ده درصدی مصرف گاز در استان ایلام، در 9 ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،"عباس شمس الهی" مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اعلام این خبرگفت: در نه ماهه اول سال جاری مصرف گاز در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ده درصد افزایش داشته است.

وی اظهارکرد: از ابتدای سال جاری ۱۵ هزار مشترک خانگی و ۹٠  واحدهای صنعتی به مشترکین مصرف گاز استان اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان، بیان داشت: هم اکنون تامین گاز در این استان بدون مشکل فراهم می‌شود ولی می‌طلبد با توجه به ورود موج سرما مشترکین در مصرف صرفه جویی داشته باشند.

شمس الهی تصریح کرد: استفاده از پوشش مناسب، استفاده از پرده‌های ضخیم، استفاده از شیرهای ترموستاتیک و رعایت دمای رفاه (18تا 21درجه) و پوشش مناسب موتورخانه‌ها و تعمیرات لازم در آنها به عنوان بخشی از راه‌های مصرف بهینه گاز توصیه می‌شود.

وی ادامه داد: با برودت دما و ورود جبهه هوای سرد و افزایش مصرف گاز در کشور و براساس بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن گاز ابلاغی از سوی معان اول  رئیس جمهور، تشکیل جلسات مرتبط در استانداری و ابلاغ استاندار، به کلیه ادارات و نهادهای دولتی در جهت رعایت حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز، شرکت گاز استان ایلام اقدام به تشکیل گشت‌های پایش مصرف گاز در ادارات و ارگانهای دولتی کرده و بصورت مستمر در ساعات کاری ایام هفته و نیز در تعطیلات پایان هفته به پایش مصرف گاز و رعایت دمای رفاه (18 تا 21 درجه) در ادارات و ساختمان‌های دولتی می‌پردازند.

این مقام مسوول عنوان: با اشاره به اینکه در این پایش، میزان مصرف گاز ادارات مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت عدم رعایت صرفه جویی در مصرف یا عدم رعایت دمای رفاه، در مرحله اول نسبت به ابلاغ برگ اخطار کتبی به ادارات اقدام می‌کند.

به گفته شمس الهی هم اکنون ۱۷٠ هزار مشترک گاز خانکی و۶۶۰ واحد صنعتی و تولیدی وجود دارد.

انتهای پیام /ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب