سرویس: استان ایلام
کد خبر: 41637
|
20:29 - 1398/11/04
نسخه چاپی

با معرفی تیم های برتر؛

نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ایلام به کار خود پایان داد + عکس

نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ایلام به کار خود پایان داد + عکس
نخستین و بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ایلام بعد از 48 ساعت رقایت صبح امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارشايلام بيدار، نخستین و بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ایلام به همت سازمان فضای مجازی بسیج سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، بعد از 48 ساعت رقابت صبح امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

تعداد 60 نفر در قالب 21 تیم تخصصی در سه حوزه نرم افزار، بازی و انیمیشن به تولید محتوای تخصصی در یک موضوع مشخص طی مدت 48 ساعت به رقابت پرداختند.

مراسم اختتامیه این رویداد بزرگ در استان ایلام صبح امروز با حضور اعضای شرکت کننده رویداد، مسئولان و فعالان فضای مجازی بسیج در محل سالن حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام برگزار شد.

در این راستا، مقام اول بخش پویا نمایی به تیم "حامد شاه امیری" برای تولید "انتقام سخت"، مقام دوم به تیم "عمار برمو" برای تولید "فصل جدید" و مقام سوم به تیم "علی اخزری" برای تولید "ما قوی تر می شویم" تعلق گرفت.

همچنین مقام اول بخش برنامه های کاربردی تلفن همراه به تیم "محمدسجاد سیری"، برای تولید "کارتو"، مقام دوم به تیم "آرمین حسینی" برای تولید "زردانه" و مقام سوم به تیم "امیر رضا هاشمی" برای تولید "اقتصاد مقاومتی" تعلق گرفت.

براساس این گزارش، مقام اول بخش بازی های ویژه تلفن همراه به تیم "احسان هادیزاده" برای هشت سال دفاع مقدس، مقام دوم به تیم "آرین احمدی" برای تولید "شهدای آبدانان" و مقام سوم به تیم "علیرضا هواسی" برای تولید "قهرمان دره شهر" تعلق گرفت.

تولیدات این 60 نفر سازماندهی شده در قالب تیم‌های تخصصی را سه نفر به عنوان داور، رصد، ارزیابی و داوری کرده و خروجی این محصولات به یک فینال که اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کند.

 
 
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب