سرویس: استان ایلام
کد خبر: 41626
|
12:48 - 1398/11/03
نسخه چاپی

استاندار ایلام :

رویداد تخصصی فضای مجازی بسیج اتفاق مبارکی است

رویداد تخصصی فضای مجازی بسیج اتفاق مبارکی است
استاندارایلام گفت: برگزاری این رویداد در استان ایلام آن هم با حضور همه شهرستان ها و به خصوص شرکت نیروهای جوان و با انگیزه اتفاق مبارکی است که نشان می دهد استان ایلام ظرفیت برگزاری چنین رویدادهایی را دارد

"قاسم سلیمانی دشتکی"، استاندار ایلام درحاشیه بازدید از نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی بسیج استان ایلام درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: درطول دوران انقلاب، نظام برای کلیه کارهای صورت داده برنامه ریزی منسجم وپایداری داشته است.

وی اظهار کرد: درحال حاضر مهمترین کار ایجاد اوج احساس وعقلانیت درسطح جامعه است که اگر در این راستاما ابزاری داشته باشیم می توانیم نظام را بیمه کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری خطی را یرایمان مشخص نمودند، اظهار کرد:امام راحل در ابتدای نظام بیان داشتند که ما آمریکا را زیرپا می گذاریم و امریکا هیچ غلطی نمی کند، در آن زمان نظام هنوز از یک توان دفاعی خاص برخوردار نبود اما ابزار در دسترس ان زمان سخنرانی ها و بیاناتی بود که در سطح جامعه ایراد می شد.

سلیمانی دشتکی افزود:الان شیوه اعلام امادگی دیگر زبان علم واحساس نیست اگر ما شیوه وزبان هنر وسیستم الکترونیکی مدل روز را دنبال کنیم موفق خواهیم بود.

وی بیان کرد: این که مقاومت را ما میتوانیم را در ابعاد مختلف اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی به زبان کامپیوتر رواج دهیم این یعنی بسیج عمومی یعنی ما سرپای خودمان بایستیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: برگزاری این رویداد در استان ایلام آن هم با حضور همه شهرستان ها و به خصوص شرکت نیروهای جوان و با انگیزه اتفاق مبارکی است که نشان می دهد استان ایلام هم ظرفیت برگزاری چنین رویدادهایی را دارد و هم در سال های آتی نسبت به برگزاری مجدد آن اقدام کرد.

 

 

انتهای پیام /الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب