سرویس: استان ایلام
کد خبر: 41624
|
12:22 - 1398/11/03
نسخه چاپی

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ایلام:

بسیج در عرصه فضای مجازی نقش آفرین وتاثیرگذار است

بسیج در عرصه فضای مجازی نقش آفرین وتاثیرگذار است
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان ایلام گفت:بسیج در عرصه فضای مجازی نقش آفرین وتاثیرگذار است.

" عمران خودآموز " مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در حاشیه بازدید از نخستین رویداد تولید محتوای فضای مجازی بسیج در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: بسیج یک نهاد عمومی است و فضای مجازی یک عرصه عمومی و مردمی است بنابراین بسیج می‌تواند در این عرصه نقش‌آفرین و تاثیر گذار باشد.

وی اظهار کرد: جوانان و نوجوانان باید بیشتر با تولید محتوا در فضای مجازی آشنا شده و باید بتوانند با ابزارهای نوین پیام انقلاب اسلامی و پیام مردم ایران را به جهانیان منتشر کنند.
خودآموز در ادامه گفت: دشمن جنگی را علیه ما شروع کرده و در عرصه فضای مجازی بر ما می تازد و باید جبهه ایی را ایجاد کنیم که در مقابل دشمن بیاستیم وبا ارتقاء سواد رسانه‌ای برای فرزندان و عموم مردم در مقابل ترفند ها و توطئه های دشمن مقاومت کنیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: این رویداد فضای مجازی یک رویداد جدید بود که جرقه های امید را در این زمینه ایجاد کرد و با همگرایی دستگاه‌های فرهنگی می توان کار را پیش برده و در سال‌های آینده شاهد حضور تیم‌های بیشتری از جوانان و نوجوانان باشیم.
خودآموز در خصوص عملکرد سازمان فضای مجازی بسیج گفت:سازمان فضای مجازی بسیج حاصل درک شرایط جدید است و کسانی که بسیج را متهم می کنند و اینکه در گذشته مانده است این سازمان می‌تواند پاسخی باشد به این ادعا و نشان دهد که بسیج پویا هست و متناسب با شرایط جدید به پیش می رود.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب