سرویس: استان ایلام
کد خبر: 41611
|
15:51 - 1398/11/02
نسخه چاپی

مسئول فضای مجازی سپاه امیراالمومنین(ع) استان ایلام:

تغییر موازنه قدرت در فضای مجازی به نفع جبهه انقلاب است

تغییر موازنه قدرت در فضای مجازی به نفع جبهه انقلاب است
مسئول فضای مجازی سپاه امیراالمومنین(ع) استان ایلام گفت: تغییر موازنه قدرت در فضای مجازی به نفع جبهه انقلاب است.

به گزارشايلام بيدار،" یاسر بیگ زاده" مسئول فضای مجازی سپاه امیرالمومنین (ع) در افتتحایه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی گفت: این رویداد در سه محور پویا نمایی، برنامه های کاربردی تلفن همراه و بازی های تلفن همراه از تاریخ دوتا چهارم بهمن ماه با حضور 20 تیم در محل فرهنگسرای جوان ایلام در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد:هدف از این رویداد تولید حجم انبوهی از تولید محتوای فاخر وانقلابی وهمچنین شناسایی استعدادهای برتر بسیج است.
بیگ زاده بیان داشت:بسیج با استفاده از ظرفیت های خود توانست قدرت فضای مجازی را دردست بگیرد که این نیز به زودی محقق خواهد شد.
مسئول فضای مجازی سپاه امیراالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد:شبکه سایبری مردمی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بازوان پرتوان جبهه انقلاب در فضای مجازی در حال فعالیت است ونقش بزرگی در مفهوم سازی واثربخشی این جبهه دارد.
بیگ زاده در ادامه گفت:حضور بسیج در فضای مجازی در طول یک سال گذشته موازنه قدرت در فضای مجازی را تا حد قابل قبولی به نفع جبهه انقلاب تغییر داده وقدرت دیگر به طور کامل دردست جریان معاند نیست.
مسئول فضای مجازی سپاه امیراالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد:مراسم اختتامیه این رویداد نیز پس از بررسی آثار شرکت کنندگان روز جمعه چهار بهمن ماه با حضور اعضا شبکه سایبری انقلاب اسلامی برگزار وبه برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد