سرویس: استان ایلام
کد خبر: 41502
|
07:41 - 1398/10/30
نسخه چاپی

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی

نمایشگاه کتاب در ایلام دایر می‌شود

نمایشگاه کتاب در ایلام دایر می‌شود
مدیر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مدت یک ماه در این مجتمع خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،"سید روح‌الله صالحی"،مدیر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام بابیان این مطلب، گفت: در این نمایشگاه یک هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف در معرض دید علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به ارائه 10 هزار جلد کتاب در این نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت یک ماه از یکم تا سی‌ام بهمن‌ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی واقع در خیابان پیروزی دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر به این مجتمع مراجعه کنند.

 

مدیر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام بابیان اینکه کتاب‌های ارائه‌شده در این نمایشگاه با تخفیف 20 تا 50 درصدی عرضه می‌شود، افزود: این نمایشگاه به همت انتشارات «قلم اعظم» با محورهای کودک و نوجوان، تاریخ، رمان، داستان، کتاب‌های انگیزشی و روان‌شناسی، زبان، آشپزی، مذهبی و پزشکی دایر است.

 

صالحی بابیان اینکه این نمایشگاه یکم بهمن‌ماه سال جاری با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در مجتمع ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب