سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 41501
|
07:36 - 1398/10/30
نسخه چاپی

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت:

۲۱ کارگروه گرامیداشت دهه فجر در ایلام تشکیل شد

۲۱ کارگروه گرامیداشت دهه فجر در ایلام تشکیل شد
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام بابیان اینکه ستاد دهه فجر در مرکز استان با ۲۱ کارگروه و در شهرستان‌های مختلف استان در ۱۷ کارگروه تشکیل‌شده است، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، تبلور اراده ملت ایران برای مقابله با نظام سلطه است.

به گزارشايلام بيدار،حجت‌الاسلام" علی چراغی پور"، در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این استان، گفت: ستاد دهه فجر استان از حدود دو ماه پیش با تشکیل کارگروه‌های مختلف در سطح استان تشکیل و هم‌اکنون در حال جمع‌بندی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

 

وی بابیان اینکه ستاد دهه فجر در مرکز استان با 21 کارگروه و در شهرستان‌های مختلف استان در 17 کارگروه تشکیل و فعالیت می‌کنند،اظهار کرد: نشست‌های هماهنگی کارگروه‌های 21 گانه دهه فجر با عضویت دستگاه‌های مختلف فرهنگی و اجرایی استان در راستای برگزاری باشکوه آیین‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

 

حجت‌الاسلام چراغی پور با تأکید بر اینکه کارگروه‌های ستاد دهه فجر استان هر چه سریع‌تر نسبت به اعلام برنامه‌ها به ستاد اقدام لازم را داشته باشند، افزود: انتظار داریم که کارگروه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، با برنامه‌ریزی‌های منسجم در جهت نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب تلاش کنند.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام بابیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی، تبلور اراده ملت ایران برای مقابله با نظام سلطه است، گفت: ملت ایران اسلامی در طول تاریخ نشان داده است که اجازه نداده هیچ قدرت سلطه گری به خاک این سرزمین تعدی و تجاوز کند و امروز نیز این امر را با حضور خود درصحنه به اثبات رسانده است.

 

وی با تأکید بر نشاط‌آفرینی و امیدبخشی در اجرا و تدوین برنامه‌های ده فجر سال جاری، ابراز کرد: برنامه‌های دهه فجر باید در تقویت وحدت ملی و مقابله با جنگ نرم دشمنان به‌ویژه در زمینه سلب اعتماد مردمی از نظام مؤثر و سازنده باشند.

 

حجت‌الاسلام چراغی پور در پایان خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی 22 بهمن سال جاری با چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مصادف است و به‌طورقطع برنامه‌ریزی‌های کمیته‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که شاهد حضور دشمن‌شکن اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن باشیم.

 

گفتنی است در این نشست مسئولان کارگروه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های مربوطه در راستای برگزاری باشکوه آیین‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان پرداختند.

پایان پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب