سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 41472
|
07:56 - 1398/10/29
نسخه چاپی

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان چرداول عنوان کرد؛

معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در سرابله

معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در سرابله
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان چرداول از معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در سرابله خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "جبار فیضی" رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان چرداول با اعلام این خبر درجمع خبرنگاران  گفت:طی بازدید صورت گرفته از مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی مقدار ۳۰۰کیلو گرم گوشت قرمز، مرغ، فراورده‌های گوشتی (سوسیس و کالباس) کشف و ضبط و به طرق بهداشتی معدوم گردید.

رئیس شبکه دامپزشکی چرداول ادامه داد: در این بازدید که به صورت گشت مشترک (اداره تعزیرات حکومتی، شبکه دامپزشکی، شبکه بهداشت، محیط زیست، اداره صمت و اتاق اصناف) در سطح شهر سرابله صورت گرفت کلیه مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی از نظر بهداشتی بررسی شدند.

فیضی یادآور شد:یکی از وظایف اساسی دامپزشکی تامین بهداشت فروارده‌های خام دامی و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فراورده‌های خام دامی و نهایتا تامین سلامت و امنیت غذایی احاد جامعه است و در انجام این مهم و تامین سلامت شهروندان دامپزشکی استان با حمایت دستگاه قضایی و مسئولین استانی جدی و کوشا بوده و با متخلفین که سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند بر خورد قانونی می‌شود.

او در ادامه با توجه به اهمیت بهداشت فراورد‌های خام دامی در تامین سلامت عمومی جامعه اضافه کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر بهداشتی با شماره ۱۵۱۲ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد