سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 41331
|
08:18 - 1398/10/25
نسخه چاپی

در گفتگوبا یک منتقد سینما عنوان شد؛

سلبریتی ها با دستور سفیر انگلیس در تجمع هنجارشکنانه شرکت کردند

سلبریتی ها با دستور سفیر انگلیس در تجمع هنجارشکنانه شرکت کردند
امیرحسین جوانشیر گفت: سلبریتی ها با دستور اربابان خودشان به این تجمع رفته بودند و در مقابل دانشگاه امیر کبیر ایستاده بودند و به هیچ نتیجه ای نرسیدند.

به گزارشايلام بيدار،  امیرحسین جوانشیر منتقد سینما در خصوص حضور برخی از سلبریتی ها در تجمع مقابل درب دانشگاه امیر کبیر  گفت: شب گذشته همانطور که همه مطلع شدند دیدیم که در یک اقدام سازماندهی شده از طرف مافیای سینمایی و کسانی که همیشه در مقاطع خاص سیاسی در کشور به نفع جریان ضد مردم و به نفع دشمنان این مردم نقش آفرینی کردند، شب گذشته دوباره متاسفانه این ها در یک اقدام و یک شبه پاتک خواستند فضای معنوی، همدلی و ضد آمریکایی که بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در کشور به وجود آمد را به دستور اربابان خودشان درهم بشکنند و یک فضای جدید و ضد مردمی را درست کنند که الحمدلله تیرشان به خطا رفت و با شکست سنگینی مواجه شدند.

وی افزود: علت شکستشان این بود که این ها فکر می کردند مردم با آن ها همراهی می کنند و می توانند از این آب گل آلود ماهی بگیرند، این سلبریتی ها با دستور اربابان خودشان به این تجمع رفته بودند و در مقابل دانشگاه امیر کبیر ایستاده بودند و به هیچ نتیجه ای نرسیدند.

این منتقد جوان اظهار داشت: افراد معلوم الحالی مانند جعفر پناهی، پرستو صالحی، هدیه تهرانی، رضا درمیشیان و افراد دیگری که این ها را همراهی کردند در اطلاعیه های جداگانه ای فراخوان هم دادند که مردم در این تجمع به ظاهر اعتراضی شرکت کنند.

جوانشیر اذعان داشت: فرد معلوم الحالی مانند مسعود کیمیایی فیلمش را از شرکت در جشنواره فیلم فجر خارج می کند، سوال این جا است که مسئولان سازمان سینمایی و جشنواره فیلم فجر چرا باید اجازه بدهند که چنین افرادی که با نظام و انقلاب زاویه دارند در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کنند؟

وی در ادامه افزود: حضور مسعود کیمیایی در جشنواره فیلم فجر وقتی که خودش فیلمش را بیرون کشیده است هیچ معنی ندارد و دهن کجی به نظام و انقلاب است، با قدرت خطاب به دبیر جشنواره فیلم فجر و مسئولان سازمان سینمایی عرض می کنم که دبیر فیلم فجر اشتباه می کند مسعود کیمایی و کسانی که دیشب آن گونه علیه نظام شعار می دادند و تابو شکنی کردند و بنر حاج قاسم سلیمانی را پاره کردند و آتش زدند را در جشنواره فیلم فجر راه دهد.

این منتقد سینما خاطرنشان کرد: حضور افرادی مانند جعفر پناهی در کنار سفیر انگلیس مشخص می کند هشدارهایی که قبلا در خصوص دخالت سفارتخانه ها در امور فرهنگی و هنری و به ویژه هماهنگی آن ها با سلبریتی ها و چهره های مطرح سینمایی می دادیم  قطعا درست بوده است و مصداق بارزش را دیشب مقابل دانشگاه امیرکبیر شاهد بودیم که هماهنگ در یک ساعت و زمان خاص آن جا جمع شدند و چهره واقعی خودشان را به مردم نشان دادند.

امیرحسین جوانشیر در پایان گفت: الحمدلله مردم با آن ها همراهی نکردند و یک تو دهنی بزرگی به این سلبریتی ها زدند، ان‌شاءلله امسال در جشنواره فیلم فجر که جشنواره انقلاب است، آثار انقلابی و چهره های انقلابی را شاهد باشیم، افراد حقیری که فیلمشان را از جشنواره خارج کردند را به هیچ عنوان نباید در جشنواره راه بدهند؛ جشنواره فیلم فجر جای عناصری همچون عادل فردوسی پور که هیچ ربطی هم به سینما ندارد و یک چهره ورزشی است و یا امثال مسعود کیمیایی نیست جای فیلمسازان انقلابی است.

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب