سرویس: استان ایلام
کد خبر: 41326
|
08:08 - 1398/10/25
نسخه چاپی

مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام :

سپاه پاسداران در همه عرصه ها برای مردم جانفشانی کرده است

سپاه پاسداران در همه عرصه ها برای مردم جانفشانی کرده است
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: سپاه پاسداران در همه عرصه ها برای مردم و بخش های مختلف کشور جانفشانی کرده است.

به گزارشايلام بيدار،حجتالاسلام"محمد فتاحی"،مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام درجلسهبرنامه‌های دهه فجر در تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: دشمنان همواره به دنبالسوء استفادهاز موقعیت‌ها برای تفرقه افکنی در کشور هستند.

وی اظهار کرد: در قضایای سال ۱۳۸۸ بعد از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، فتنه‌ای را طراحی کردند که البته با حضور مردم در ۹ دی پایان یافت.

وی افزود: بعد از ترور وشهادتسردار سلیمانی و پاسخ کوبنده سپاه به آمریکا، عده‌ای به دنبالفتنهجدید و نادیده گرفتن خدمات سپاه پاسداران هستند.

فتاحی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها برای مردم و کشور جانفشانی کرده است، گفت: بدون شک مردم خدمات سپاه را نادیده نخواهند گرفت و این بار هم توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی عنوان کرد: برنامه‌های دهه فجر در استان امسال با رنگ وبویفرهنگمقاومتوشهادت، تبیین دستاوردهای نظام، بیانیه گاوم دوم انقلابو…برگزارشود.

مدیر کلتبلیغات استان ایلام اظهار داشت: تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متعددی از شهرها تا روستاهای دورافتاده و محروم در زمینه‌هایمختلففرهنگی و مذهبی طراحی کرده است.

وی افزود: مردمی برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر از اولویت‌های ادارات تبلیغات در سراسر استان برای دهه فجر است.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد