سرویس: سیاسی
کد خبر: 41263
|
11:55 - 1398/10/23
نسخه چاپی

بسیاری از راه‌ها و ارتباطات تلفنی بر اثر سیل در سیستان و بلوچستان قطع شده است

بسیاری از راه‌ها و ارتباطات تلفنی بر اثر سیل در سیستان و بلوچستان قطع شده است
نماینده زاهدان در مجلس گفت: بر اثر سیلاب‌های اخیر در سیستان و بلوچستان مردم به ویژه در بخش بلوچستان با مشکلات متعددی مواجه هستند و در بسیاری از مناطق راه‌های ارتباطی و ارتباطات تلفنی هم قطع شده است.

به گزارشايلام بيدار،حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به سیلاب‌های اخیر در استان سیستان و بلوچستان گفت: خرابی‌های سیلاب اخیر در سیستان بلوچستان بسیار گسترده است و امکانات استان برای خدمات رسانی برای سیل‌زدگان محدود است. 

وی افزود: مردم پس از سیل با مشکلات زیادی مواجه هستند و به ویژه در بخش جنوبی استان یعنی بلوچستان مشکلات سیل‌زدگان بیشتر است و دولت بایدنیروها رابرای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بسیج کند و از ارتش و سپاه در این باره کمک بگیرد. 

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار داشت:  حجم خرابی‌های ناشی از سیل بسیار گسترده است و امکانات پاسخگوی نیاز مردم نیست و دولت باید به شکل جدی‌تری برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان وارد عرصه شود. 

شهریاری خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات این است که به بسیاری از مناطق سیل‌زده دسترسی وجود ندارد و پیامک‌هایی که از مردم در بخش بلوچستان برای من می‌آید بسیار نگران‌کننده است. 

وی در پایان گفت: راه‌های ارتباطی و تلفن‌ها قطع شده و مردم با مشکلات جدی مواجه هستند. 

فارس

انتهایپیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب