سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 41242
|
07:36 - 1398/10/24
نسخه چاپی

ایلام بیدارگزارش می دهد؛

وضعیت نامناسب یادمان شهدای گمنام در چرداول/ وقتی شهدا همچنان گمنامند + تصویر

وضعیت نامناسب یادمان شهدای گمنام در چرداول/ وقتی شهدا همچنان گمنامند + تصویر
یادمان شهدای گمنام یکی از مکان هایی است که در طول سال های متمادی همچنان نیمه کاره رها شده است.

به گزارشايلام بيدار،  شهدا با توجه مسئولیتی که روی دوش همه دارند باید مورد توجه مسئولین در عملکرد خود باشند وهمیشه پاسداشت ویاد شهدا به بهترین نحو برگزار شود.

یادمان شهدا رنگ وبوی شهادت را در شهرها پیچانده ونسل های آینده را با ارزش های دفاع مقدس آشنا می کند که اقدام مهمی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس وفرهنگ اسلامی است.

در شهرستان چرداول چیزی وجود دارد به نام یادمان شهدای گمنام که هنوز گمنام مانده وفقط برای برخی مراسمات از این یادمان یادی می شود ودر بقیه ایام سال در گمنامی به سر می برد.

این یادمان همچنان تکمیل نشده ودر گمنامی به سر می برد که به نظر می رسد اراده ای برای تکمیل آن وجود نداشته وحتی راه دسترسی به این یادمان ، هنوز آسفالت نشده وحتی به محلی برای تخلیه نخاله های ساختمانی تبدیل شده است تا زمینه فراموشی شهدای گمنام را فراهم آورد.

احمدی  از رزمندگان دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:در جنگ تحمیلی شاهد رشادت های زیادی از سوی رزمندگان اسلام بوده ایم که نسل های آینده با این رشادت ها باید آشنا شوند.

وی افزود:یادمان شهدای گمنام شهر سرابله در وضعیت خوبی قرار ندارد وساختمان آن هنوز تکمیل نشده وحتی راه دسترسی به آن هنوز آسفالت نشده است وبه محلی برای تجمع زباله ها تبدیل شده است.

این رزمنده چرداولی خاطرنشان کرد:یادمان شهدای گمنام باید به عنوان نماد شهر باشد که متاسفانه در شهرستان چرداول اینگونه نیست ودر سایه غفلت مسئولین حل و روز خوبی ندارد.

چیزی که دراین رابطه قابل بیان است این است که یادمان شهدای گمنام معمولا به عنوان نماد هر شهری در بهترین نقطه وبا امکانات مناسب ساخته می شود تا گردشگران را به سوی خود جلب کند.

متاسفانه در سفرمسئولان این موضوع فراموش می شود واین یادمان کمترین خدمتی است که به شهدا می توان انجام داد وباید جزء پروژه های اولویت داربوده وبه فراموشی سپرده نشود.

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد