سرویس: استان ایلام
کد خبر: 41209
|
08:15 - 1398/10/22
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

شهادت سردار سلیمانی باعث انسجام و اتحاد جبهه مقاومت می‌شود

شهادت سردار سلیمانی باعث انسجام و اتحاد جبهه مقاومت می‌شود
استاندار ایلام گفت:شهادت سردار سلیمانی باعث انسجام و وفاق ملی در داخل و اتحاد و تقویت جبهه مقاومت در خارج علیه استکبار جهانی شد.

به گزارشايلام بيدار،سلیمانی دشتکی"،استاندار ایلام؛  در نشست شورای پژوهش استان ایلام گفت :سلیقه ای پیش رفتن در امور پژوهشی آفت اساسی در این حوزه است، باید در نشست های شورای پژوهش بر مسائل مهم جامعه تمرکز و در این حوزه با حضور دستگاه‌های ذیربط و تخصصی در ارتباط با مسائل پیش رو ضمن بحث و گفتگو طوری عمل شود که منتج به تصمیمات کاربردی و عملیاتی برای رفع مشکلات شود.

وی به جای خالی ارتباط پژوهش در حل مشکلات جامعه اشاره کرد و اظهار کرد: این خلاء کاملا محسوس است به عنوان مثال در ارتباط با برخی معضلات اجتماعی چون پدیده خودکشی پژوهش و تحقیق می شود اما در عمل این پژوهش ها بی نتیجه باقی می مانند.

استاندار ایلام با بیان اینکه باید نتیجه پژوهش ها و تحقیقات از سوی مدیران مسوول مورد استفاده قرار گیرد تا منجر به رفع معضلات جامعه شود، افزود: اگر ارتباط معناداری بین پژوهش و مسائل مختلف جامعه برقرار شود، می تواند چراغ راهی برای پیمودن موفق مسیر باشد.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در حوزه پژوهش یادآور شد: محور تحقیق و پژوهش باید موضوعاتی باشد که بر روی زندگی مردم تاثیر مثبت داشته و باعث رفع مشکلات آنها شود.

وی با بیان اینکه پژوهش و تحقیق را نبایست کم اهمیت تلقی کرد، از اعضای شورای پژوهش استان خواست بالاترین مدیر هر دستگاه به همراه مسوول تحقیق و پژوهش آن حوزه در این نشست حضور یابند.

استاندار ایلام خواستار اتخاذ رویکرد واحد در اظهار نظرهای تخصصی شد و گفت: هرکس سر جای خود کار کند، مسائل سیاسی در جایگاه خود، مسائل نظامی در جای خود و مسایل روابط بین المللی در سر جای خود باشد، چرا برخی اظهار نظرهای غیر تخصصی می تواند باعث ایجاد هزینه شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم زمینه حضور حداکثری در انتخابات ایجاد شود چراکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند مشارکت و حضور حداکثری مردم در صحنه هستیم.

وی افزود: اگر قانون را فصل الخطاب در امور پیش رو قرار دهیم ضمانت و اجرایی شدن آن امور بیشتر خواهد شد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی در پی حادثه های تلخ ترور ناجوانمردانه سردار سرافراز سپاه اسلام، درگذشت تعدادی از هموطنان در مراسم تشیع شهدای مقاومت و حادثه تلخ هواپیمای مسافربری افزود: ترورسردار سلیمانیقاسم سلیمانیبعنوان چهره بین المللی مبارزه با تروریسم توسط جنایتکاران آمریکایی بیش از پیش دلیل حضور آنان در منطقه را به اثبات رسانید.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: شهادتسردار سلیمانیباعث انسجام و وفاق ملی در داخل و اتحاد و تقویت جبهه مقاومت در خارج علیه استکبار جهانی شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب