سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 41198
|
07:46 - 1398/10/22
نسخه چاپی

«آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان» مورد بررسی قرار می گیرد

«آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان» مورد بررسی قرار می گیرد
نشست «آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان» در پژوهشگاه فرهنگ ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارشايلام بيدار، نشست «آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان»، به عنوان دومین نشست از سلسله نشست‌های «اثربخشی تولیدات قرآنی برای کودکان» دوشنبه 23 دی ساعت 13 در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود. این سلسله نشست ها با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

در نشست «آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان» دکتر فهیمه شاداب مهر و سید علی محمد رفیعی سخنرانی می کنند. رفیعی متولد 1337 در فسا و دانش آموخته رشته الهیات است. وی مترجم، نویسنده و پژوهشگر حوزه های دین و ادبیات است. رفیعی ویراستار و دبیر بسیاری از نشریات و داور برخی از جشنواره ها از جمله کتاب سال، کتاب فصل، قصه های قرآنی و مطبوعات بوده است. دکتر فهیمه شاداب‌ مهر پژوهشگر حوزه کودکان و مشاور خانواده است.

گفتنی است، نخستین نشست از سلسله نشست‌های «اثربخشی تولیدات قرآنی برای کودکان» با عنوان «اثربخشی تولیدات قرآنی برای کودکان؛ بهره‌مندی نویسندگان و تصویرسازان حوزه کودک از منابع دینی» 23 آذر با سخنرانی حجت الاسلام غلامرضا حیدری ابهری نویسنده کودک و نوجوان، پریسا شاد قزوینی هنرمند نقاش و استاد دانشگاه و فرزانه زنبقی پژوهشگر و استاد دانشگاه در پژوهشگاه فرهنگ، هر و ارتباطات برگزار شد.

 

پایان پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب