سرویس: استان ایلام
کد خبر: 40919
|
13:18 - 1398/10/13
نسخه چاپی

مستندساز و کارگردان ایلامی:

شکوه گامهای حاج قاسم در جبهه مهران به یادگار است/ مقاومت در برابر قدره کش های زمان مهمترین وجه شخصیت سردار سلیمانی

شکوه گامهای حاج قاسم در جبهه مهران به یادگار است/ مقاومت در برابر قدره کش های زمان مهمترین وجه شخصیت سردار سلیمانی
مستندساز و کارگردان ایلامی گفت: باید توجه داشته باشیم که زندگی و شخصیت حاج قاسم برای ما جریان ساز بود و مهمترین وجه این جریان، مقاومت در برابر قداره کش های زمان است که بی هیچ درنگی باید به مصاف آن رفت.

"قدرت باقری"، مستندساز و کارگردان ایلامی در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار گفت: شهادت عمار بصیر انقلاب و ذوالفقار با کفایت سید علی را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم،رهبر معظم انقلاب، هم وطنان ارجمند و همرزمان این مجاهد نستوه تبریک و تسلیت عرض می کنم.

 
وی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی برای ما ایلامیان قدری ویژه تر است، چرا که شکوه گام های این ابَر مرد به خدا پیوسته در جبهه مهران و بلندای قلاویزان هنوز هم به یادگار مانده است‌.
 
باقری افزود: او و همرزمانش در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان دورانی را در خاک های گرم مهران رقم زدند که ایلامیان آنرا فراموش نخواهند کرد. 
 
مستندساز و کارگردان ایلامی گفت: امروز برایم روز بدی بود، خدا میداند از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم چنان شوکه شدم که نایی برای صحبت کردن ندارم.
 
وی با اشاره به سیره زندگی حاج قاسم گفت: باید توجه داشته باشیم که زندگی و شخصیت حاج قاسم برای ما جریان ساز بود و مهمترین وجه این جریان، مقاومت در برابر قداره کش های زمان است که بی هیچ درنگی باید به مصاف آن رفت.
 
باقری ادامه داد: این مسئولیت پذیری  امروزه او را به اسطوره‌ای در دل و جان ایرانیان و آزادیخواهان جهان تبدیل کرده است.
 
مستندساز و کارگردان ایلامی در پایان گفت: تحمل این هجر برای ما سنگین است و البته ما همه منتقم خون به ناحق ریخته او و دیگر مبارزان و مدافعان اسلام هستیم تا بگوییم:
گر به صد منزل فراق افتاد میان ما و دوست
همچنانش در میان جان شیرین منزل است.
 
انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب